یادبود جانباز مدافع حرم میثم علیجانی
کد خبر: 3618796
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

یادبود جانباز مدافع حرم میثم علیجانی

کانون خبرنگاران نبأ؛ مراسم سوم شهید میثم علیجانی جانباز مدافع حرم و شهید مدافع وطن، 23 تیرماه در مسجد جامع روستای باقرتنگه شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم سوم شهید میثم علیجانی جانباز مدافع حرم و شهید مدافع وطن با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امام جمعه و فرماندار بابلسر، تنی چند از مسئولان لشگری و کشوری استانی و شهری، مردم شهیدپرور بابلسر و شهرهای مجاور، 23 تیرماه در مسجد جامع روستای باقرتنگه برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله انگیشه در رابطه با مدافعان حرم و امنیتی که از برکت حضور این عزیزان در سوریه و مقابله با داعش و تکفیری‌ها وجود دارد و خصوصیات شهید علیجانی  مطالبی را بیان کرد.
در ادامه جانباز هشت سال دفاع مقدس، مداح اهل بیت، مدافع حرم و همرزم شهدای عملیات خان طومان سوریه، به مداحی در وصف شهدای مدافع حرم پرداخت.
شهید میثم علیجانی از جانبازان مدافع حرم در خانطومان، هیجدهم تیرماه ۹۶ در ساعت ۱۶ در نوار مرزی شمال‌ غرب و در نقطه صفر مرزی در اجرای مأموریت شناسایی و گشت رزمی تأمین جاده‌ای دچار سانحه خودرویی شد و در وعده‌گاه الهی به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.
شهید علیجانی از ساکنین روستای باقرتنگه از توابع شهرستان بابلسر و از جوانان انقلابی و از رزمندگان شجاع لشکر ۲۵ کربلا بود که در مأموریت‌های سال ۹۰ و ۹۴ شمال‌ غرب، سال‌های ۹۴ و ۹۵ دفاع از حرم اهل بیت(ع) حضور فداکارانه و مخلصانه داشته است.









حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی
captcha