برگزاری کارگاه آموزش روخوانی قرآن در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب
کد خبر: 3619923
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

برگزاری کارگاه آموزش روخوانی قرآن در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

گروه فعالیت‌های قرآنی: اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای کارکنان این شرکت کارگاه آموزش 5 روزه روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برگزار کرده است.

سیدهاشم موسوی‌نسب، مسئول اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری کارگاه آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی از 24 تیرماه آغاز شده است و تا 28 تیرماه ادامه خواهد یافت.

موسوی نسبت با بیان اینکه این دوره به صورت رایگان و ویژه آقایان تشکیل شده است، گفت: سید جاسم موسوی قاری قرآن استان مربی این کارگاه است. 

وی عنوان کرد: در پایان این دوره، شرکت کنندگان در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد و به شرط قبولی در آزمون نهایی، گواهی‌نامه پایان دوره قرآنی برای آنها صادر خواهد شد.

مسئول اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان گفت: اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب پیش از این، دوره‌های آموزشی صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن ویژه بانوان و آقایان برگزار کرده است. این دوره‌ها با شرکت بیش از 200 نفر از کارکنان این شرکت با هدف آشنایی با معارف قرآنی و بهره گیری از آن‌ها در زندگی برگزار شده است.

captcha