اجرای طرح مادران قرآنی(2) به همت مؤسسه فرهنگی تسنیم نور
کد خبر: 3620080
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

اجرای طرح مادران قرآنی(2) به همت مؤسسه فرهنگی تسنیم نور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح مادران قرآنی(2) به همت مؤسسه فرهنگی تسنیم نور ویژه مادران باردار و دارای نوزاد خردسال برگزار می‌شود.

اجرای طرح مادران قرآنی(2) به همت مؤسسه فرهنگی تسنیم نور
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح مادران قرآنی برای دومین سال متوالیست که به همت مؤسسه فرهنگی تسنیم نور ویژه مادران باردار و دارای نوزاد خردسال برگزار می‌شود.
این طرح بامحوریت سوره مبارکه انسان در راستای آشنایی مادران در زمینه تربیت فرزندان قرآنی انجام می‌گیرد. علاقه‌مندان تا 17 مردادماه فرصت دارند تا در این مسابقه نام نویسی کنند. همچنین این مسابقه از پنجم تا هفتم شهریورماه در سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی تسنیم نور واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از خیابان جامی، پلاک 1062 برگزار می‌شود.
طرح مادران قرآن با توجه به مفاهیم سوره انسان، حفظ و تدبر در معنی و تقسیر این سوره انجام می‌شود. همچنین طی برنامه‌ریزی انجام شده همایش تجلیل از حافظین سوره انسان، 25 شهریورماه مصادف با 25 ذی‌الحجه روز نزول سوره انسان همراه با هدای جوایز ویژه  برپا خواهد شد.
یادآور می‌شود، هدیه تمامی شرکت‌کننگان اردوی یک روزه به همراه خانواده به اردوگاه شهید حقانی کرج است که علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9 تا 14 با شماره 66402422 داخلی 208 تماس بگیرند.
لازم بذکر است، مساجد و مراکز فرهنگی که برای اجرای این طرح تمایل به همکاری با مؤسسه را دارند می‌توانند با قنائیان، مسئول برگزاری طرح مادران قرآنی  به شماره 09352255387 تماس بگیرند.
captcha