دوره تربیت مربی قرآنی کودک در ماهشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3620204
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

دوره تربیت مربی قرآنی کودک در ماهشهر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره تربیت مربی قرآنی کودک ویژه مهدهای قرآنی در شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود.

فاطمه مکوندی، مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم(ص) ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: هفتمین دوره تربیت مربی قرآنی ویژه مهدهای قرآنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره از پنج‌شنبه 22 تیرماه آغاز شده است و تا 2 مرداد ادامه خواهد یافت و پس از آن آزمون ورودی و مصاحبه 5 و 6 مردادماه برگزار خواهد شد، گفت:  ظرفیت شرکت در این دوره 50 نفر از بانوان با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر سن 32 سال است.

مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم(ص) شهرستان ماهشهر بیان کرد: دوره تربیت مربی از 12 شهریورماه آغاز خواهد شد و به مدت 14 روز(140 ساعت آموزشی) ادامه خواهد یافت. همچنین در فاصله زمانی برگزاری آزمون ورودی و مصاحبه تا شروع دوره، دوره فشرده آموزش روخوانی و روانخوانی ویژه شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره 4 مربی از سوی مکتب‌القرآن استان قم با آموزش سرفصل‌هایی همچون آموزش مباحث آموزش قرآن، حروف، روان‌شناسی و شیوه‌های آموزش قرآن به کودکان 5-3 سال به ماهشهر اعزام خواهند شد.

مکوندی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به آدرس ماهشهر، بلوار طالقانی، بعد از اداره آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر، پشت کلانتری شماره 11، مؤسسه حجت خاتم(ص) مراجعه کنند.

captcha