اعلام زمان آزمون‌های جشنواره قرآنی منهاج در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3620582
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
خسروی خبر داد:

اعلام زمان آزمون‌های جشنواره قرآنی منهاج در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری زمان برگزاری آزمون‌های جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره مؤمنون را اعلام کرد.

مرضیه خسروی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مردمی قرآنی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: 10 تا 20 مردادماه سال جاری آزمون مرحله شهرستانی رشته قرائت این جشنواره در مؤسسات قرآنی سراسر استان برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری آزمون مرحله شهرستانی جشنواره استانی منهاج در رشته حفظ را 26 مردادماه در مؤسسات قرآنی استان اعلام و اظهار کرد: آزمون مرحله استانی رشته‌های قرائت و حفظ نیز دوم شهریورماه برگزار می‌شود.
خسروی با اشاره به اینکه آزمون رشته تفسیر به صورت همزمان و روز 9 شهریورماه در سراسر استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در همین راستا کتابچه تفسیر قرآن با محوریت سوره مؤمنون برای نخستین بار در استان به تعداد سه هزار و 500 جلد به چاپ رسیده و در مؤسسات قرآنی استان توزیع می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره منهاج با محوریت سوره مؤمنون را تا آخر تیرماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در رشته‌های تحقیق و پژوهش و فیلم کوتاه تا آخر مردادماه جهت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.
وی تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت‌نام در این جشنواره به مؤسسات و خانه‌های قرآن سراسر استان یا به اداره امور قرآنی استان مراجعه نمایند.


captcha