آشنایی با سبک زندگی قرآنی و اسلامی در طرح اوقات فراغت
کد خبر: 3620827
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
حجت الاسلام دوستار تأکید کرد:

آشنایی با سبک زندگی قرآنی و اسلامی در طرح اوقات فراغت

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت گفت: مهم ترین برنامه ها در طرح اوقات فراغت باید آشنایی با سبک زندگی قرآنی و اسلامی و همراه با حلقه های معرفتی باشد.

حجت‌الاسلام صادق دوستار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، تابستان را فرصت خوبی برای جذب نوجوانان و جوانان به برنامه های قرآنی، فرهنگی و اعتقادی دانست و اظهار کرد: باید از همه ظرفیت های موجود شهرستان در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی استفاده کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی مدون با محتوای دینی برای مخاطبین، گفت: شناخت نیازها، اقدام به رفع احتیاج نوجوانان و جوانان و برنامه‌ریزی دقیق برای بهینه‌سازی اوقات فراغت آن‌ها، از مهم‌ترین وظایف مربیان و مسئولان طرح خواهد بود.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت باید اثرگذار و دارای محتوای آموزشی غنی باشد، افزود: ‌برنامه‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت با موضوع فعالیت‌های قرآنی، دینی و توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اسلامی اجراء می‌شود.

وی با اشاره به رشد چشمگیر معضلات و آسیب های اجتماعی در جامعه، تصریح کرد: مهم ترین برنامه ها در طرح اوقات فراغت باید آشنایی با سبک زندگی قرآنی و اسلامی و همراه با حلقه های معرفتی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت، خانواده را برای اجرای هر چه بهتر برگزار شدن طرح مهم ارزیابی کرد و افزود: باید از ظرفیت والدین و خانواده و مشارکت فکری آنان در راستای اجرای مطلوب و مؤثر طرح اوقات فراغت استفاده بهینه کرد.

حجت‌الاسلام دوستار با بیان این که هدف دشمن به بطالت کشیدن و انحراف فکری جوانان است، عنوان کرد: اگر در برنامه های طرح تابستانی برای جوانان و نوجوانان جذابیت ایجاد کنیم و به آنان مسئولیت داده شود بدون شک حضورشان در برنامه های تابستان و در طول سال پررنگ خواهد بود.

captcha