کارگاه آموزشی «گزارش تصویری» بسیج رسانه رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 3620834
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

کارگاه آموزشی «گزارش تصویری» بسیج رسانه رشت برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول بسیج رسانه رشت گفت: کارگاه آموزشی «گزارش تصویری» با حضور عکاسان خبری گیلانی در رشت برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حمیدرضا علیپور، مسئول بسیج رسانه رشت با اشاره به تشکیل انجمن‌های سازمان بسیج رسانه گیلان در کانون مذکور افزود: انجمن عکاسان و ورزشی‌نویسان گیلان در کانون بسیج رسانه رشت تشکیل شده که راه‌اندازی می‌شود.

مسئول بسیج رسانه رشت با اشاره به عضویت بیش از 60درصد خبرنگاران این شهرستان در کانون بسیج رسانه رشت، گفت: از سایر خبرنگاران و اصحاب رسانه رشتی برای عضویت در بسیج رسانه دعوت می‌کنیم.

علیپور با اشاره به آغاز ثبت نام آموزش تخصصی عکاسان خبری گیلانی، تصریح کرد: کارگاه آموزشی "گزارش تصویری"  با حضور عکاسان خبری گیلانی روز شنبه 31 تیر در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری روابط عمومی این اداره کل برگزار می‌شود و داوطلبان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 01333142305 تماس حاصل کنند.

وی کارگاه آموزشی "گزارش تصویری"  را شامل کلاس آموزشی و اردوی یک‌روزه عکاسی عنوان و خاطرنشان کرد: استاد محمدی در این کارگاه تدریس می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه رشت با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی سواد رسانه‌ای در مساجد و مدارس این شهرستان، اظهار کرد: آماده اعزام اساتید سواد رسانه‌ای به اداره‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، هیئت‌های مذهبی و سایر نهادهای عمومی و خصوصی هستیم.

captcha