جز به جز با قرآن همراه شوید+ دانلود
کد خبر: 3621211
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

جز به جز با قرآن همراه شوید+ دانلود

گروه شبکه اجتماعی: دسترسی به آیات قرآن کریم به صورت جز به جز در یک اپلیکیشن رایگان قرآنی فرصت مناسبی برای انس با قرآن کریم فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، قرآن کریم، کتاب مقدس ما مسلمانان و اصلی‌ترین منبع وحی در اسلام به شمار می‌آید؛ به باور همه کسانی که به الهی بودن این کتاب اعتقاد دارند قرآن رساترین بیان است و از نظر وزن لفظی، در لغات و جملاتش نشانه‌های آهنگین و آسمانی مشهود است. از این رو استفاده همیشگی از این کتاب آسمانی مورد تاکید معصومین(ع)، بوده و مسلمانان را به آن تشویق می‎کردند.

امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی، قرآن کریم به صورت‎های مختلفی ازجمله نرم‎افزار و اپلیکیشن و در قالب‎های متنوع طراحی و تولید شده است؛ همه این موارد برای استفاده آسان‎تر و دسترسی سریع‎تر افراد به قرآن کریم فراهم شده است. از این رو دسترسی به آیات قران کریم به صورت جز به جز و آن هم در یک اپلیکیشن رایگان قرآنی فرصت مناسبی را برای انس با قرآن کریم فراهم کرده است که در ادامه این اپلیکیشن معرفی خواهد شد.

اپلیکیشن قرآن کاملا صوتی (جز به جز)، گرافیک زیبایی دارد، به نوعی که این برنامه به لحاظ قرآنی و مذهبی جلب توجه می‌کند. انتخاب رنگ‎ها بخصوص به لحاظ بافت برنامه بسیار چشم نواز است. در صفحه اصلی این اپلیکشین سادگی کاربری به وضوح مشخص است.

جز به جز با قرآن همراه شوید

یکی از امتیازات خوب این برنامه وجود قسمت (پیشنهادات و انتقادات) آن است، و در بدو ورود برای کاربر نمایان می‎شود. بعد از این صفحه نیز پس از چند لحظه ایمیل آدرس برنامه‎نویس مشاهده می‎شود.

در این برنامه سوره‎ها به ترتیب قرار گرفته شده و با وارد شدن به متن هر سوره هرآیه شماره‎گذاری شده است. بخش بالای هر صفحه در متن سوره امکان دسترسی به تلاوت صوتی جز به جز وجود دارد که با شماره‎گذاری جز‎ها مشخص شده است.

یکی از قابلیت‎های مناسب این برنامه قرآنی بخش اشتراک‎گذاری متون قرآن در شبکه‎های اجتماعی است. این امکان باعث شده کاربر در هر نقطه از آیه مورد نظر بتواند متن را به راحتی به اشتراک بگذارد.
جز به جز با قرآن همراه شوید
در نهایت در خصوص نقات قوت این برنامه می‎توان به گرافیک زیبای برنامه، استفاده کاربری آسان، امکان دسترسی به قرآن صوتی به صورت جز به جز و امکان به اشتراک‏ گذاری در شبکه‎های اجتماعی اشاره کرد.

این برنامه قرآنی با وجود نقاوت قوت، نقاط ضعف و کاستی‎هایی دارد که وجود آنها می‎توانست کاربران بیشتری را به خود جلب کند. برخی از این ضعف‎ها شامل عدم وجود ترجمه فارسی در آیات و عدم دسترسی مستقیم به تلاوت بخش مورد نظر است.

شما می‎توانید برای دریافت این اپلیکیشن اینجا کلیک نمایید و یا بارکد زیر را از طریق تلفن همراه خود اسکن کنید.
برنامهٔ QR Code
captcha