حبیب‌الله کاسه‌ساز به معنای کامل در خدمت انقلاب بود
کد خبر: 3621257
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
سردار پور‌جمشیدیان:

حبیب‌الله کاسه‌ساز به معنای کامل در خدمت انقلاب بود

گروه هنر: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر حبیب الله کاسه ساز بیان کرد: حبیب از آن دست هنرمندانی بود که می‌توان گفت به تمامی معنا در خدمت انقلاب و سینمای دفاع مقدس بود.

سردار علی اکبر پور‌جمشیدیان؛ معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله کاسه‌ساز در گفت‌و‌‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) این تهیه‌کننده ارزشی سینما را انسانی انقلابی توصیف کرد و گفت: حبیب کاسه‌ساز انسانی انقلابی بود که به تمام معنا در خدمت انقلاب اسلامی و سینمای دفاع مقدس بود. برای همین باید اذعان کنم که نبود انسان‌های اینچنینی یک خسران بزرگ در سینمای کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: این نقصان و خسارت به صورت ویژه سینمای دفاع مقدس و سینمای دینی را اذیت خواهد کرد، ولیکن امیدوارم خداوند به هنرمندان ما توفیق بدهد تا بتوانند راه این هنرمند را ادامه دهند. این خواسته نیز برای مدیران سینمایی شکلی جدی‌تر پیدا می‌کند، چون حمایت آنها از سینمای ارزشی است که می‌تواند موجب خشنودی هنرمندانی چون حبیب‌الله کاسه‌ساز باشد.

سردار پورجمشیدیان با بیان این‌که  سینمای ما نیازمند مدیرانی است که بتوانند هنر هفتم را به سمت ارزش‌ها هدایت کنند، گفت: سینما باید در خدمت ارزش‌ها و انسانیت باشد، برای همین آرزو می‌کنم سینما از مدیران با این ویژگی بهره برد؛ امتیازی که در امثال حبیب‌الله کاسه ساز به وفور وجود داشت.
captcha