سینمای دفاع مقدس مدیون حبیب کاسه‌ساز است
کد خبر: 3621259
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
محمد مهدی حیدریان:

سینمای دفاع مقدس مدیون حبیب کاسه‌ساز است

گروه هنر: رئیس سازمان سینمایی گفت: سینمای دفاع مقدس اعتبار و جایگاه خود را مدیون هنرمندانی چون حبیب‌الله کاسه‌ساز است که تمام عمر خود را صرف خدمت به این گونه کرد.

محمدمهدی حیدریان؛ رئیس سازمان سینمایی در حاشیه مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله کاسه‌ساز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) اظهار کرد: اگر کارهایی که حبیب کاسه‌ساز در سینما کرده را مرور کنیم، می‌توانیم روحیات و اخلاقیات وی را به خوبی در کارهایش ببینیم. تمام دلمشغولی این هنرمند در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس نمود پیدا می‌کرد.

وی افزود: یکی از نقاط درخشان سینمای ایران را به جرئت باید سینمای دفاع مقدس عنوان کرد که در این میان حبیب‌الله کاسه‌ساز اهرمی تاثیر گذار بودند تا سینمای دفاع مقدس به چنین جایگاه شایسته‌ای در سینمای کشورمان دست پیدا کنند.

رئیس سازمان سینمایی با بیان این‌که نبود کاسه‌ساز تاثیر خود را به روی سینمای دفاع مقدس خواهد گذاشت، گفت: به دلیل کم بودن نیروهایی که در حوزه سینمای دفاع مقدس فعالیت می‌کنند، نبود حبیب‌الله کاسه‌ساز تاثیر خوبی به روی سینمای دفاع مقدس نخواهد گذاشت، اما امیدوارم که با همت سینماگران متعهد و توجهاتی که دولت از سینمای دفاع مقدس خواهد داشت سینمای دفاع مقدس همچنان در هنر کشورمان بدرخشد.
captcha