درخشش مربیان و اعضای کانون پرورش فکری زنجان در جشنواره رضوی
کد خبر: 3621772
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

درخشش مربیان و اعضای کانون پرورش فکری زنجان در جشنواره رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از درخشش مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان خبر داد و گفت: این اتفاق برای سومین سال متوالی در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان محمدنقی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مربیان و اعضای کانون استان زنجان در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودک و نوجوان در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و در رشته‌های مختلف از جمله کاردستی، کتاب‌سازی، نشریه‌نگاری، شعرسرایی، پویانمایی، سرود و داستان‌نویسی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان با خلق آثار بدیع و خلاقانه، جزو  برترین‌ها ( برگزیده  و شایسته  تقدیر) در بین شرکت‌کنندگان درسطح کشور قرار گرفتند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به تعداد برگزیدگان و شایسته تقدیر استان اشاره کرد و گفت: از استان زنجان تعداد 83 نفر از اعضا و مربیان کانون پرورش فکری در جشنواره رضوی عنوان کسب کردند که 38 نفر برگزیده و 45 نفر شایسته تقدیر هستند.

صالحی با بیان اینکه دربین برگزیدگان جشنواره رضوی هفت دختر و 23 پسر و تعداد هشت نفر از مربیان هستند،  افزود: در بین شایسته تقدیر‌شدگان هم 37 دختر و هشت مربی هستند که در مجموع مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان زنجان 11 اثر برگزیده و هفت اثر شایسته تقدیر را به خود اختصاص داد.

وی افزود: محورهای موضوعی این جشنواره، امام رضا (ع) و حکمت، متانت و سخاوت آن امام همام و معارف اسلامی بود که با هدف توسعه مفاهیم و معارف دینی و ترویج فرهنگ و اخلاق رضوی در بین کودکان و نوجوانان برگزار شد.
captcha