امنیت و اقتدار نظام مرهون هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری است
کد خبر: 3621800
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

امنیت و اقتدار نظام مرهون هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری است

گروه سیاسی: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی در جهان مرهون هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری در مدیریت و تصمیم‌گیری وقایع حساس کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قصرشیرین کار دستگاه قضایی را کاری خطیر، حساس و سخت دانست و گفت: این کار جز با تقوا و تمسک به ریسمان الهی محقق نخواهد شد.
وی بر مراقبت ویژه کارکنان در این دستگاه از خویشتن و از هر نظر تأکید و اظهار کرد: قضاوت جایگاه رفیع انبیا الهی است و هر قاضی که برای رضای خدا کار کند خداوند تمام گره‌ها را از کار قضاوت این شخص باز خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ارزیابی عدالت و کشف حقیقت از باطل و همچنین غلبه بر هوای نفس را دو بحث بسیار مهم برای یک قاضی و دستگاه قضا عنوان کرد.
وی اظهار کرد: امروز قدردان زحمات بی‌دریغ نیروهای نظامی و انتظامی کشور در برقراری امنیت در منطقه هستیم اما امنیت اصلی نظام و کشور مربوط به هوشیاری ولایت فقیه و درایت مقام معظم رهبری در مدیریت و تصمیم‌گیری وقایع حساس کشور است.
عدالتخواه تدابیر رهبری در مقابله با تکفیری‌ها را مانع از حضور آنان در مرزهای دانست و گفت: امروز اگر تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در برابر با تکفیری‌ها و مقابله با آنان در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران نبود، سنگرهای مرزی مقابله با دشمنان ما به همدان می‌رفت و شاهد ناامنی و جنگ در این استان بودیم.
وی تصریح کرد: علی‌رغم تلاش داعش امروز وحدت بین شیعه و سنی در ایران مثال‌زدنی است و آن‌ها می‌خواستند داعیه طرفداری از تسنن را نمایش دهند اما اهل تسنن و شیعیان فهمیدند که این‌ها نه تنها اهل تسنن نیستند، بلکه مسلمان هم نیستند و علمای اهل سنت هم اکنون درخصوص این جریان انحرافی روشنگری می‌کنند.
عدالتخواه اظهار کرد: امروز امن‌ترین نقطه جهان، جمهوری اسلامی ایران است که باید به آن خدمت کنیم.
یادآور می‌شود، در این مراسم بهمن باباخانی به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان قصرشیرین معارفه و از زحمات مسعود محمدزاده تقدیر به‌عمل آمد.
captcha