گزارش عملکرد یک‌ساله اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور
کد خبر: 3622052
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
در ویژه‌نامه سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه بخوانید؛

گزارش عملکرد یک‌ساله اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: شماره پنجاه و دوم از خبرنامه اتقان، در راستای پیگیری مطالبات و انعکاس فعالیت‌ها و اخبار اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و مؤسسات مردم نهاد قرآنی سراسر کشور، در تیرماه 96 و همزمان با سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اتقان‌نیوز؛ شماره پنجاه و دوم از خبرنامه اتقان، در ششمین سال انتشار خود، در راستای پیگیری مطالبات و انعکاس فعالیت‌ها و اخبار اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و مؤسسات مردم نهاد قرآنی سراسر کشور، در تیرماه 96 و همزمان با شوال 1438 هجری قمری منتشر شد.

این شماره از نشریه اتقان، به دلیل همزمانی با سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در پرونده‌ای ویژه به بررسی عملکرد یک‌ساله اتحادیه پرداخته است.

این ویژه‌نامه شامل گزارش عملکرد معاونت‌های مختلف اتحادیه در 4 بخش، الف) معاونت محتوایی، ب) معاونت روابط عمومی، ج) معاونت مجامع و امور مؤسسات و د) معاونت اداری و مالی است.

همچنین در طلیعه این نشریه، مدیرعامل اتحادیه به بیان نکاتی در خصوص کارکرد اتحادیه از بدو تأسیس تا هم اکنون پرداخته و از اتحادیه به عنوان نهال نوپایی که به پشتوانه مؤسسات مردمی و با حضور در همه عرصه‌های تصمیم گیری کلان فرهنگی کشور و اکنون به ثمر نشسته است، یاد کرد.

این خبرنامه، در سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه که پنج‌شنبه گذشته و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) برگزار شد، در میان علاقه‌مندان توزیع شد.

علاقه‌مندان می‌توانند فایل pdf این نشریه را از اینجا دریافت کنند.

در پایان از کارشناسان و مدیران مؤسسات فرهنگی سراسر کشور دعوت می‌شود، جهت انتشار هرچه بهتر این خبرنامه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیک اتحادیه به نشانی: info@etghan.ir با ما در میان بگذارند.

گفتنی است؛ نسخه چاپی این خبرنامه طی هفته آینده، به نهادهای دولتی، مؤسسات و سازمان‌های قرآنی ارسال خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند بروشور ویژه شهادت امام صادق (ع) را نیز از اینجا دریافت کنند، این بروشور نیز در مجمع سیزدهم، توزیع شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۱
0
0
گزارش عملکرد باعث تقویت موسسه می‌شود
captcha