اعلام برنامه‌های تابستان مؤسسه قرآنی امام سجاد(ع)
کد خبر: 3622155
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

اعلام برنامه‌های تابستان مؤسسه قرآنی امام سجاد(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد:مدیر مؤسسه قرآنی امام سجاد(ع) برنامه‌های ترم تابستان این مؤسسه را تشریح کرد.

رعنا فلاح، مدیر مؤسسه قرآنی امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) برنامه‌های ترم تابستان مؤسسه را تشریح کرد و گفت: از شروع فصل تابستان و هفته اول تیرماه، کلاس‌های تابستان مؤسسه امام سجاد(ع) آغاز شد. در این ترم کلاس‌های تجوید، روخوانی، روان‌خوانی، صوت و لحن، تربیت معلم قرآن و الفبای قرآنی کودکان برگزار کردیم که متوسط حضور قرآن‌آموزان در کلاس‌ها حدود 10 تا 15 نفر است.
مدیر مؤسسه قرآنی امام سجاد(ع) ضمن بیان جزئیات دوره‌های تربیت معلم قرآن گفت: از قرآن‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های بالاتر، آزمون گرفته می‌شود مثلا برای دوره تربیت معلم قرآن، آزمون‌های تجوید سطح یک، مفاهیم سطح یک و دو، روخوانی و روانخوانی گرفته می‌شود و سپس از قرآن‌آموز ثبت نام به عمل می‌آید.
وی ادامه داد: در انتهای هر دوره به قرآن‌آموزان گواهینامه شرکت در دوره اهدا می‌شود.
فلاح از اختصاص مؤسسه امام سجاد(ع) به بانوان و کودکان خبر داد و عنوان کرد: مؤسسه امام سجاد(ع) ویژه بانوان از سنین 5 سال به بالا است که قرآن‌آموزان پسر پنج و شش ساله نیز در کلاس‌های کودکان شرکت می‌کنند.
یادآور می‌شود که مؤسسه قرآنی امام سجاد(ع) در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، چهارراه باباساعی، نبش خیابان باباساعی واقع شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۸
0
0
برگزاری این دوره‌ها موجب ارتقاء قرآن آموز علاقمند می‌شود
captcha