رضایت‌مندی از داوری مرحله استانی مسابقات قرآن ماکو
کد خبر: 3622447
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

رضایت‌مندی از داوری مرحله استانی مسابقات قرآن ماکو

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفر برتر بخش بانوان مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، با اشاره به سطح داوری‌های مسابقات گفت: داوری‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و سخت‌گیری‌های چشمگیری در داوری‌های مرحله استانی شاهد بودیم.

سمیه نشاط‌فر، نفر دوم بخش بانوان و حفظ 10 جزء مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ماکو‌ در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(‌ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: در بخش داوری و در قسمت صوت و لحن، شاهد سطح بالایی داوری بودیم.

وی ادامه داد: سطح کیفی مسابقات با توجه به ظرفیت‌های شهر ماکو، شرایط مطلوبی داشته و تنها کاستی مسابقات، مسافت زیاد محل اسکان و محل برگزاری مسابقات بود که موجب خستگی متسابقین شد.

نشاط‌‌فر افزود: برگزاری مسابقات سراسری قرآن، باعث استفاده از بار علمی اساتید و ظهور و شناسایی استعدادهای جدید در آذربایجان‌غربی شده است.

وی گفت: همت سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و  مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو و همچنین همکاری دارالقرآن شهرستان ها، موجب گردهمایی گرانبهای قرآنی در سطح استان شده است.

نفر برتر مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تصریح کرد: من از دارالقرآن خوی در مسابقات شرکت کرده بودم که بعد از یک هفته تمرین موفق به کسب مقام دوم چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در رشته حفظ 10 جزء کلام‌الله مجید شدم.

وی با اشاره به نمرات کسب شده در مسابقات قرآنی ماکو، بیان کرد: در بخش وقف و ابتدا نمره 15، در صوت نمره 13، در بخش لحن نمره 19.5، در بخش تجوید نمره 29، در بخش حسن حفظ نمره 99 جمع کلی نمرات 175 را کسب کرده‌ام.

یادآور می‌شود، مرحله استانی مسابقات ماکو در بخش بانوان روز گذشته از اول مرداد ماه به اتمام رسیده و نفرات برگزیده اعلام شد.

captcha