اعزام 200 مبلغ در دهه کرامت به مناطق مختلف ملایر
کد خبر: 3622980
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

اعزام 200 مبلغ در دهه کرامت به مناطق مختلف ملایر

گروه فرهنگی: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 200 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان ملایر همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام حسین گروسی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در شهرستان ملایر همزمان با دهه کرامت تدارک دیده شده که با همکاری نهادها و ادارات فرهنگی و همچنین مشارکت‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی از اعزام 200 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان همزمان با دهه کرامت خبر داد و افزود: این مبلغان به مدت 10 روز با هدف ترویج برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای جوانان و نوجوانان و همچنین ترویج فرهنگ قرآن، اقامه نماز جماعت، مشاوره و.. به مناطق شهری و روستایی ملایر اعزام می‌شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برگزاری جشن‌های ویژه دهه کرامت با همکاری هیات‌های مذهبی شهرستان در حسینیه‌ها، مساجد، مکان‌های عمومی و.. را نیز از برنامه‌های دهه کرامت در ملایر توسط اداره تبلیغات اسلامی دانست.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام تابستان گفت: این پایگاه‌ها فعالیت خود را از ابتدای تابستان شروع کرده‌اند و برنامه‌ها نیز تا پایان تابستان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام گروسی از فعالیت 4 پایگاه اوقات فراغت در شهر ملایر خبر داد و تصریح کرد: 200 نفر در این پایگاه‌ها برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی را زیر نظر مربیان مجرب فرامی‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در همه موسسات و خانه‌های قرآنی و روستاهای دارای روحانی نیز کلاس‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود، گفت: در مجموع 3 هزار و 200 نفر از جوانان و نوجوان در شهرستان ملایر از برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر بهره‌مند می‌شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر یادآور شد: در این پایگاه‌ها فعالیت‌ها به دو صورت «بوستان‌های معرفت» برای افراد 7 تا 15 سال و «هسته‌های معرفت» نیز برای جوانان بالای 15 سال برنامه‌های مختلفی را در ایام تابستان دارند.

وی احکام، کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف، کلاس‌های سبک زندگی اسلامی اصول و عقاید، پاسخگویی به شبهات دینی، مشاوره و برنامه‌های اردویی را از جمله برنامه‌های کلاس‌های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی ملایر در تابستان امسال برشمرد.

منبع: پایگاه خبری ملایری‌ها 

captcha