حضور سفیران کریمه در استان سمنان/ برگزاری جشن میلاد ویژه زندانیان
کد خبر: 3623314
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

حضور سفیران کریمه در استان سمنان/ برگزاری جشن میلاد ویژه زندانیان

کانون خبرنگاران نبأ: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در قالب کاروان سفیران کریمه در زندان سمنان حضور یافته و مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) را با سخنرانی کارشناسان دینی و مدیحه‌سرایی مداحان برگزار و بعد از آن از مرکز نگهداری ایتام و کودکان بی‌سرپرست بازدید کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) به عنوان سفیران کریمه به مناسبت میلاد حضرت کریمه اهل بیت(ع) از روز دوشنبه، دوم مردادماه طی یک سفر دو روزه به استان سمنان اعزام شدند.
براساس این گزارش، در عصر روز دوشنبه، دوم مردادماه مراسم استقبال از کاروان سفیران کریمه در استان سمنان برگزار‌ شد و بعد از آن نیز این کاروان با امام جمعه و علمای سمنان دیدار کردند.
همچنین، سخنرانی یکی از اساتید حوزه، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) و غبارروبی مزار شهدای گمنام نیز از دیگر برنامه‌های دوشنبه شب کاروان سفیران کریمه در سمنان بود.
صبح روز سه‌شنبه، سوم مردادماه خادمان حرم حضرت معصومه(س) در زندان سمنان حضور یافته و مراسم جشنی را با سخنرانی کارشناسان دینی و مدیحه‌سرایی مداحان برگزار و بعد از آن از مرکز نگهداری ایتام و کودکان بی‌سرپرست بازدید کردند.
شرکت در همایش باران آفتاب در سالن همایش‌های جمعیت هلال احمر استان سمنان با حضور محرومان زیر پوشش هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) و زنان سرپرست خانوار مورد حمایت بهزیستی، دیدار با اهالی فرهنگ و دانشجویان و عیادت از بیماران بیمارستان‌ها از دیگر برنامه‌های کاروان اعزامی سفیران کریمه به استان سمنان بوده است.
یادآور می‌شود، سفر این کاروان با عیادت از سالمندان، حضور در مزار شهدای گمنام، شرکت در جشن میلاد حضرت معصومه(س) در بوستان شهر و توزیع بسته‌های متبرک میان مردم در سه‌شنبه شب به پایان رسیده است.
captcha