انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان ضامن استقلال کشور است
کد خبر: 3623674
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان ضامن استقلال کشور است

گروه فرهنگی: استاندار البرز انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان را ضامن استقلال کشور دانست و گفت: هنوز نتوانسته‌ایم ذره‌ای از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مردم بازگو کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سید حمید طهایی، استاندار البرز، پنجشنبه، پنجم مرداد در آیین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی(باغ موزه) دفاع مقدس استان البرز، اظهارکرد: امروز این کار یادگاری خواهد بود برای آیندگانی که بار بسیار پرارزشی از دفاع مقدس که قرب به پروردگار و حفظ روحیه ایثار و شجاعت را داشته باشند.
وی افزود: آن‌ها باید بدانند مردمان ایرانی متشکل از زنانی و مردانی بودند که تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، شیعه و سنی و اهل کتاب حاضر شدند، متحد و متفق شدند توانستند آثار ماندگاری از خود به جای بگذارند.
استاندار البرز بیان کرد: مکان این مرکز بسیار مناسب بین دو آزادراه ملی و بین‌المللی است و می‌تواند المان‌های فرهنگی استان را به نمایش بگذارد، ضمن اینکه مکانی مفرح برای استراحت است.
این مسئول بیان کرد: این حرکت باید ادامه داشته باشد و اعضای جدید شورا هم ادامه‌دهنده راه برای به ثمررسیدن آن باشند.
طهایی ادامه داد: این مجموعه متعلق به کل استان است، لذا تمام آثار عملکردی استان در آن به نمایش گذاشته می‌شود و باید تمام مجموعه‌های شهری و روستایی در آن نقش‌آفرینی کنند به خصوص خانواده‌های شهدا و جانبازان نفش بزرگی را در رساندن پیام شهدا به آیندگان داشته باشند.
وی از مجموعه استانی و ملی خواست تا تلاش خود را برای زودتر به ثمررسیدن این مجموعه و تامین اعتبارات آن داشته باشند.
استاندار البرز با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، افزود: منافقین کسانی بودند که از اول انقلاب سهم‌خواهی کردند و از داخل خنجر زدند.
طهائی اظهار امیدواری کرد که با وحدت و انسجام تحت هدایت‌های رهبری پیروزی‌های بعدی را شاهد باشیم.

captcha