آغاز عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس البرز
کد خبر: 3623677
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

آغاز عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس البرز

گروه فرهنگی: کلنگ احداث باغ موزه دفاع مقدس استان البرز، پنجم مرداد با حضور معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، استاندار البرز و جمع دیگری از مسئولان استانی در کرج به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سردار ابوالفضل اسلامی، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در آئین آغاز عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز با قدردانی از منابع طبیعی استان اظهار کرد: این زمین 43 هزار متر مربع است که برای احداث باغ موزه در نظر گرفته شد که قبل از آن برای شهربازی در نظر گرفته شده بود.
اسلامی افزود: ساخت این مجموعه فرهنگی در چهار فاز برنامه‌ریزی شده که فاز اول از امروز آغاز می‌شود و ساختمان مرکز اسناد است که 2200 متر مربع است و تا 30 خرداد سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
این مسئول بیان کرد: فاز دوم ساختمان موزه است که استاندار پیگیر تامین بودجه آن است که 12 هزار متر مربع است و فاز بعدی مسجد خرمشهر و خط مرزی است و فاز چهارم نیز پاناروما است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: 60 درصد بودجه این اجرای این طرح توسط شهرداری تامین می‌شود و مجری طرح شهرداری کرج است تا زودتر از برنامه به بهره‌برداری برسد.

captcha