ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگران یک تکلیف ملی است
کد خبر: 3623751
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
فرماندار آستارا:

ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگران یک تکلیف ملی است

گروه اجتماعی: رنجکش ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگران را یک تکلیف ملی دانست و بیان کرد: همه ما مدیون ایثارگری های شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یونس رنجکش، فرماندار شهرستان آستارا امروز، 5 مرداد در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، اظهار کرد: هیچ ایرانی نیست که تلاش‌ها، زحمات و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های ایثارگران را به یاد نداشته باشد و آن را نادیده بگیرد زیرا همه امنیت امروز کشور و ثبات نظام و آرامش اجتماعی حاکم بر جامعه را مدیون آن ایثارگری ها می دانند.

وی افزود: اینکه بخواهیم خدمات مناسب براساس ضوابط قانونی به این جامعه داده شود حق طبیعی آنان است و در تمام دنیا نیز برای ایثارگران جامعه خود این خدمات پیش بینی شده است.

این مقام مسئول ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگران را یک تکلیف ملی دانست و بیان کرد: همه ما مدیون ایثارگری های شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان هستیم لذا باید تلاش کنیم تا با توجه به ظرفیت‌های قانونی و امکانات موجود در شهرستان نسبت به پاسخگویی مطالبات آنان برنامه ریزی شود.

رنجکش تصریح کرد: فرمانداری آستارا آمادگی کامل برای اجرای برنامه های حمایتی از این حوزه را با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی پیگیری امور مربوط به جامعه ایثارگری این شهرستان دارد.

وی عنوان کرد: هر چند که جامعه ایثارگری از مدیران و مردم چیزی مطالبه نمی کنند اما همگان خود را موظف به ادای وظیفه در مقابل این جامعه می‌دانند.

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: در رسیدگی به امور ایثارگران هیچ کوتاهی در این شهرستان نباید شود و امیدواریم بنیاد شهید و امور ایثارگران با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می دهد شاهد پیگیری مشکلات و اجرایی شدن برنامه ها در مسیر رفع نگرانی‌های جامعه ایثارگران شهرستان باشیم.

ولی داداشی، نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، ضمن تاکید بر رفع مشکلات جامعه ایثارگران از اقدامات مجلس در تصویب قوانین برای حمایت و پشتیبانی از این قشر خبر داد.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز، با تشکر از فرماندار آستارا و نماینده مجلس در حمایت از جامعه ایثارگران و اقدامات و پیگیری‌های انجام شده، خواستار رفع مشکل مسکن بخشی از ایثارگران آستارا شد و اضافه کرد: همکاری و همراهی مدیران شهرستان با محوریت فرمانداری می تواند در پیگیری مطالبات جامعه ایثارگران آستارا بسیار حائز اهمیت باشد و انتظار داریم این مطالبات به سرانجام برسد.

captcha