دشمن در تلاش است بین مسئولین و مردم فاصله ایجاد کند
کد خبر: 3624795
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

دشمن در تلاش است بین مسئولین و مردم فاصله ایجاد کند

گروه اجتماعی: مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه دشمن همواره سعی در ایجاد رخنه در وحدت مردم و مسولین داشته است، گفت: اعضای ستادهای برگزاری نماز جمعه به افزایش وحدت در صفوف نمازگزاران کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، امروز در نشست مسئولین ستاد نماز جمعه  اذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه دشمن همواره سعی در ایجاد رخنه در وحدت مردم و مسولین داشته است، گفت: اعضای ستادهای برگزاری نماز جمعه به افزایش وحدت در صفوف نمازگزاران کمک کنند.
وی، با تاکید بر برگزاری آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی افزود: اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه استان منویات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب خویش قرار دهند و از هرگونه سو استفاده از تریبون‌های نماز جمعه ممانعت کنند.
در ادامه به حضور مسؤولان در نماز جمعه اشاره کرد و اذعان داشت: کلیه مراکز و تشکل‌های مطرح جامعه باید در جلسات نماز جمعه حضور داشته باشند و در جلسات مختلف اهمیت و جایگاه نماز جمعه برای آنها تبیین شود.
حجت‌الاسلام تقی زاده، خاطرنشان کرد: احترام به خانواده شهدا و استفاده از آن عزیزان در ستاد نماز جمعه راه‌حل اساسی برای تقویت حضور مردمی در نماز جمعه استان است.
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان متذکر شد: مجموعه ستاد سیاستگذاری نماز جمعه باید اطلاعات به روز داشته و پاسخگو باشند.
وی عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را وحدت بین مردم و روحیه انقلابی آنها مطرح کرد و گفت: باید برخورد با نمازگزاران ساماندهی شده و احترام به تک تک نمازگزاران را در اولویت قرار داد زیرا بسیار مؤثر خواهد بود و طبق توصیه‌های سازمان تبلیغات اسلامی تاکید به برپایی جلسات با جوانان دانش‌آموز و دانشجو هست.
captcha