96 میلیون تومان در امامزاده بی‌بی عصمت(س) کوهبنان هزینه شد
کد خبر: 3625422
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

96 میلیون تومان در امامزاده بی‌بی عصمت(س) کوهبنان هزینه شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان گفت: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون حدود 96 میلیون تومان در امامزاده بی‌بی عصمت(س) کوهبنان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رضا مطیع‌ دولت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان، عصر دیروز دوشنبه، 9 مرداد در بازدید از امامزاده بی‌بی عصمت(س) گفت: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون حدود 96 میلیون تومان در امامزاده بی‌بی عصمت(س) کوهبنان هزینه شده که حدود 34 میلیون تومان در راستای کاشی‌ کاری اطراف بقعه هزینه شده و با صرف اعتبار 45 میلیون تومانی، فاز اول گچ‌کاری تربت خانه انجام شده است.
وی افزود: در خصوص حفر چاه آب و محوطه‌ سازی و درختکاری تاکنون 12 میلیون تومان هزینه شده و در کنار آن برای ساخت خیمه‌های معرفت 12 میلیون تومان هزینه شده است.
مطیع‌ دولت بیان کرد: در امامزاده زید بن علی(ع) دهستان خرمدشت بالغ بر 68 میلیون تومان از نیمه دوم سال گذشته تاکنون هزینه شده که 10 میلیون تومان کمک‌های دولتی، 20 میلیون تومان وام و مابقی نذورات مردمی است که در ساخت رواق ضلع شرقی این بقعه هزینه شده است.
وی اظهارکرد: در امامزاده سیلمان شاه(ع) حدود 68 میلیون تومان کار کردیم که شامل ساماندهی قبرستان قدیم و کارهای عمرانی و زیباسازی است که 20 میلیون تومان کمک‌های دولتی و 30 میلیون تومان وام کم بهره و مابقی نذورات مردمی است.
رئیس اداره اوقاف کوهبنان نأکید کرد: در امامزاده بی بی خاتون(س) دهستان جور طی چند ماه گذشته 45 میلیون تومان هزینه شده که 10 میلیون تومان کمک‌های دولتی، پنج میلیون تومان کمک‌های بلاعوض اوقاف و 20 میلیون تومان وام بوده است.
captcha