مبارزه با نفاق از مبارزه با کفر سخت‌تر است
کد خبر: 3625779
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

مبارزه با نفاق از مبارزه با کفر سخت‌تر است

گروه اجتماعی: یکی از فرماندهان عملیات مرصاد گفت: در جبهه مبارزه حق علیه باطل، کفر و الحاد موضع مشخص دارند اما نفاق با ظاهر آراسته به حق بیشترین ضربه را می‌زند و مبارزه با آن بسیار سخت تر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سرهنگ کاظم مشهدی‌بافان،  یکی از فرماندهان عملیات مرصاد در همایش بصیرت با موضوع واکاوی جنایات منافقین و عملیات مرصاد در دادگستری استان یزد اظهار کرد: تاریخ اسلام و سرگذشت انقلاب سرشار از ضربه هایی است که از نفاق خورده است چراکه منافقین ایمان می آورند، ظاهر دینی به خود می گیرند و در خفا با کفار در ارتباطند و ضربه های سهمگینی را وارد می کنند اما نفاق چاره ای ندارد که از جایی مبارزه اش علنی کند.
وی در خصوص شرایط عملیات مرصاد گفت: عراق به حمایت و پشتیبانی تسلیحاتی و هوایی از منافقین، نیروهای خود را از انجام دخالت مستقیم در ورود به عمق خاک ایران بر حذر داشت و ابتدا برای کاستن از حجم نیروهای خودی در غرب، اقدام به تک وسیعی در خرمشهر نمود و سپس با هجوم و آتش سنگین در منطقه سرپل و صالح‌آباد، این مناطق را تصرف کرده و راه ورود منافقین به داخل را هموار ساخت، عراق همچنین، پس از ورود منافقین به داخل، جهت پشتیبانی در چندین نوبت، اقدام به بمباران هوایی خطوط و نیروهای ایرانی کرد و بالگردهای نیرو بر عراق نیز، مرتباً به پشتیبانی منافقین مشغول بودند.
مشهدی بافان تصریح کرد: هدف منافقین از حمله در عمق خاک ایران، تسخیر چندین شهر و در آخر رسیدن به تهران و به دست گرفتن قدرت بود، بر طبق زمان‌بندی، نیروها باید ساعت ۶ بعدازظهر روز دوشنبه ۳ مرداد به کرند و ساعت ۸ شب به اسلام‌آباد و ۱۰ شب به کرمانشاه رسیده و در این شهر، دولت خویش را اعلام کنند.
رزمنده یزدی عملیات مرصاد ادامه داد: منافقین اگرچه در ساعت‌های مقرر به کرند و اسلام‌آباد رسیدند، اما در مسیر اسلام‌آباد – کرمانشاه و گردنه حسن‌آباد، از پیشروی آن‌ها جلوگیری شد. نیروهای خودی در فاصله ۲۰۰ متری آنان در ارتفاعات چهارزبر ضمن تشکیل خط پدافندی با آنان درگیر شده و بعدازظهر ۴ مرداد با محاصره شهر اسلام‌آباد، به‌منظور انسداد عقبه و راه فرار، سه‌راه اسلام‌آباد – کرند را قطع و آن‌ها را محاصره کردند.
جانباز دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای اسلام در روز ۵ مرداد عملیات مرصاد را به رمز یا علی بن ابی‌طالب (ع) آغاز نمودند و طی چندین ساعت، صدها تن از منافقین را به هلاکت رسانده و مابقی را به فرار وا‌داشتند، در این عملیات، رزمندگان اسلام از قسمت سه‌راهی اهواز (پشت پمپ‌بنزین اسلام‌آباد) دشمن را دور زدند و تلفات زیادی به منافقین وارد کردند.
مشهدی بافان افزود: در عملیات مقابله با منافقین بیش از ۲۵۰۰ تن از منافقین به هلاکت رسیدند و بیش از چهارصد دستگاه خودرو، نفربر و تانک آنان منهدم شد.
وی بابیان اینکه در عملیات مرصاد که پاسخی به عملیات فروغ جاویدان منافقین بود گفت: در این عملیات ۶۱۲ خودرو، ۷۲ دستگاه تانک، ۴۰۰ نفربر برزیلی، ۹۰ دستگاه خمپاره‌انداز ۸۱ میلی‌متری، ۱۵۰ دستگاه خمپاره‌انداز ۶۰ میلی‌متری، ۵۱ قبضه تفنگ ۱۶۰ میلی‌متری و … غنیمت گرفتیم.
این رزمنده یزدی ادامه داد: با اشاره به اینکه منافقین نزدیک به پنج هزار و ۳۱۶ نفر نیرو وارد عملیات کرده بودند گفت: منافقین کوردل هفت هزار نیروی پشتیبانی و ۱۰ هزار نفر نیروهای هوادار خود را نیز سازمان‌دهی کرده بودند تا با استفاده از آن نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند که البته با امداد غیبی خداوند و ایثار رزمندگان دلاور ایرانی این نقشه شوم شکست خورد و منافقین به خاک سیاه نشستند.
سرهنگ مشهدی بافان گفت: آماری که خود منافقین رسماً اعلام کرده‌اند نشان از اقدامات سیاه این خیانت‌کاران به ملت خود است، منافقین طبق اعلام خودشان بیش از ۱۲ هزار نفر را در ایران ترور کردند و در دوران دفاع مقدس برای خوش‌خدمتی به صدام در ۱۰۰ عملیات ۹۳۰ نفر از نیروهای ایرانی را به شهادت رساندند.
منبع: دادگستری یزد
captcha