فعالیت 10 موسسه قرآنی در شاهرود
کد خبر: 3628564
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

فعالیت 10 موسسه قرآنی در شاهرود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در این شهرستان ١٠ موسسه مشغول انجام فعالیت‌ قرآنی در گروه‌ها و سنین مختلف هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، شعبانعلی عاشوری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود امروز 18 مرداد طی نشستی در مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود، گفت: در این شهرستان ١٠ موسسه مشغول انجام فعالیت‌ قرآنی در گروه‌ها و سنین مختلف هستند.
وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود حمایت‌های خود را برای هرچه بهتر نمودن فعالیت‌های موسسات قرآنی دریغ نخواهد کرد.
مجتبی نورمحمدی، سرپرست امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست گفت: موسسه جامعه القرآن شاهرود به عنوان موسسه برگزیده کشوری انتخاب شده و این امر باعث افتخار استان و شهرستان است.
وی افزود: این موسسه در زمینه‌های آموزشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسابقات قرآنی، آزمون‌های سراسری قرآنی و جذب قرآن آموز شاسته و و با کیفت بالا گام برداشته است.
نیره عامریان، مدیر موسسه جامعه القرآن شاهرود نیز اظهارکرد: با توجه به اینکه برگزاری آزمون‌های قرآنی موسسات توسط این موسسه برگزار می‌شود  نیاز است برای تشویق اعضای موسسه و دست اندرکاران برگزاری آزمون‌های قرآنی عنایت ویژه‌ای صورت گیرد.
وی به  کمبودها و مشکلات موسسه جامعه القرآن از جمله  نداشتن ساختمان آموزشی مستقل برای موسسه، بیمه فعالان و اعضا قرآنی، بحث آموزش  و ... اشاره کرد.
منبع: روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
captcha