پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت محسن حججی
کد خبر: 3629222
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
در پی شهادت مظلومانه مدافع حرم صادر شد؛

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت محسن حججی

گروه جهاد و حماسه: استاندار چهارمحال و بختیاری پیامی به مناسبت شهادت محسن حججی صادر کرد و در آن شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت.
 متن کامل پیام به شرح ذیل است :
بسم رب الشهداء و الصدیقین 
پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گران‌قدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی‌مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به‌جای می‌گذارند .
شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند .
بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت سید الشهداء (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد .
شهادت شهید محسن حججی مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) و سرباز سبز‌پوش میدان های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه های نبرد نور علیه ظلمت را به رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت اسلامی ایران و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می نمایم و از خداوند یکتا، عاجزانه مسئلت می کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی ها و رشادت ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد .

captcha