انتشار 40 خبر در صفحات قرآنی هشت خبرگزاری
کد خبر: 3629545
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

انتشار 40 خبر در صفحات قرآنی هشت خبرگزاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: طبق بررسی خروجی هشت خبرگزاری، صفحات قرآنی این خبرگزاری‌ها تا ساعت 16 امروز 21 مردادماه مجموعاً 40 خبر را بر روی خروجی خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، روز 21 مردادماه صفحه قرآن و عترت برخی خبرگزاری‌های مطرح کشورمان مورد بررسی قرار گرفته است، این خبرگزاری‌ها- هشت خبرگزاری - مجموعاً تا ساعت 16 حدود 40 خبر را مخابره کرده‌اند.
خبرگزاری فارس با مخابره 9 خبر و خبرگزاری میزان با ارسال تنها یک خبر بیشترین و کمترین خبرهای منتشر شده در این روز را به خود اختصاص داده‌اند.
خبرگزاری فارس
صفحه فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس امروز شنبه 21 مرداماه اولین خبر خود را در اولین ثانیه‌های این روز بر روی خروجی قرار داده است. این خبر تلاوت ترتیل یکی دیگر از صفحات قرآن کریم توسط «شهریار پرهیزکار»، حافظ برجسته قرآن کریم است که هر روز توسط این خبرگزاری بارگذاری می‌شود.
این خبرگزاری تا ساعت 16 این روز 9 خبر را منتشر کرده است، اولین خبر صوت تلاوت ترتیل یک صفحه از قرآن کریم است  که در اولین ثانیه‌های بامداد امروز منتشر شده و آخرین آن نیز خبری در مورد دوره آموزشی «اندیشه‌های آسمانی» است که حدود ساعت 16 منتشر شده است. 
دو تلاوت از «محمدجواد پناهی»، قاری بین‌المللی کشور، آغاز آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصاحبه با «علی‌اکبر حنیفی»،‌ پیشکسوت قرآنی کشور با موضوع حفظ قرآن کریم، اجرای طرحی در شهرستان جهرم در زمینه حفظ قرآن کریم، گزارشی در مورد عذاب کافران در قیامت و خبر تولید و پخش برنامه‌ای جدید در شبکه قرآن‌ دیگر خبرهای منتشر شده توسط فارس در روز 21 مردادماه است. 
نکته جالب تیتر صفحه شدن خبری مربوط به اجرای طرحی با موضوع حفظ قرآن کریم توسط یکی از موسسات شهرستان جهرم است. از ساعت 16 به بعد نیز این تیتر جای خود را به مصاحبه «علی اکبر حنیفی» داد.
خبرگزاری تسنیم
صفحه قرآن و عترت خبرگزاری تسنیم امروز 21 مردادماه و تا ساعت 16 هشت خبر را بر روی خروجی خود قرار داده است. هشت خبری که طی ساعت 9:30 تا 15:25 منتشر شده است. آخرین خبر منتشر شده توسط این خبرگزاری تا ساعت 16 مربوط به آغاز ثبت نام مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) است. همچنین اولین خبر صفحه قرآن و عترت این خبرگزاری انتشار پیام تسلیت رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم در پی شهادت «محسن حججی»،‌ شهید مدافع حرم است، پیامی که در بین خبرگزاری‌های مورد اشاره در این تحلیل،‌ تنها تسنیم به آن پرداخت،‌ هرچند ایرنا نیز یک پیام تسلیت از یکی دیگر از مسئولان را منتشر کرده بود. 
همچنین دو تیتر از سه تیتر این صفحه خبرگزاری تسنیم با خبری از حجت‌الاسلام قرائتی و گفت‌وگویی در مورد کارکرد مساجد به روز شده است. این خبرگزاری از هشت خبری که منتشر کرده، دو خبر را به موضوع مساجد و دو خبر را نیز به پیام تسلیت در مورد شهادت یکی از مدافعان حرم اختصاص داده است.
انعکاس مطالب مطرح شده در نشست هماهنگی اجلاس سراسری نماز، پیوستن سه قاری به کرسی‌های نفحات‌القرآن، دیدار جامعه قرآنی با خانواده یکی از شهدای قرآنی و پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی شهادت «محسن حججی» شهید مدافع حرم، دیگر خبرهای این خبرگزاری در صفحه قرآن و عترت بوده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران 
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران امروز 21 مردادماه تا ساعت 16 پنج خبر بر روی خروجی صفحه معارف خود قرار داده است. پنج خبر که از ساعت 10:48 تا حدود ساعت 16 منتشر شده است. 
دو خبر از اخبار منتشر شده با موضوع حج و دو خبر نیز با موضوع مسابقات قرآن است تا به این ترتیب هر کدام از این دو موضوع در حدود 40 درصد اخبار این صفحه را به خود اختصاص دهد.  
دل‌نوشته‌ای با عنوان ««طواف» برکه‌ای و دریایی» از یکی از اساتید رسانه، اعلام خبر برگزاری مسابقات قرآن ویژه اتباع خارجی ساکن در استان تهران، گزارشی در مورد سوغات حج، پیام تسلیت آیت‌الله اراکی برای شهادت «محسن حججی» شهید مدافع حرم و آغاز ثبت نام برای حضور در مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع)تمام خبرهای منتشر شده در صفحه معارف ایرنا البته تا ساعت 16 است.
خبرگزاری مهر 
صفحه قرآن و متون دینی خبرگزاری مهر امروز 21 مردادماه و تا ساعت 16 چهار خبر را منتشر کرده است. تیتر این صحفه مربوط به خبری از معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و تاریخ آن برای روز 17 مردادماه است.
اولین خبر این صفحه ساعت 12:31 است و مربوط به خبر اعلام نتایج مسابقات قرآن استان تهران است،‌ خبری که صفحات قرآنی خبرگزاری‌ها روز گذشته آن را مخابره کرده بودند. 
خبر آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مشخص شدن اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرانی استان گیلان و سخنان حجت‌الاسلام محسن قرائتی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن استان خراسان‌رضوی سه خبر دیگر این خبرگزاری است.
خبرگزاری دانشجویان ایران 
صفحه دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران در این روز و تا ساعت 16 سه خبر بر روی خروجی خود قرار داده است. دو خبر از خبرهای مخابره شده توسط خبرنگاران این صفحه از خبرگزاری ایسنا به پیام تسلیت شهادت، یکی از شهدای مدافع حرم است.
تیتر این صفحه به پیام تسلیت آیت‌الله اراکی به مناسبت شهادت «محسن حججی» شهید مدافع حرم اختصاص یافته است. همچنین یکی دیگر از خبرهای این صفحه پیام تسلیت حجت‌الاسلام رئیسی، ‌تولیت آستان قدس به مناسبت شهادت این شهید والامقام است. 
سومین خبر این روز خبرگزاری دانشجویان ایران نیز به دیدار آیت الله احمد مبلغی با برخی از نخبگان حوزه علمیه قم است، این خبر با تیتری در مورد لزوم فعال‌سازی تاریخ حدیث منتشر شده است.
همچنین خبرهای این صفحه طی ساعت 11:52 تا 14:29 منتشر شده است.
خبرگزاری شبستان 
صفحه فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری شبستان روز 21 مردادماه تا ساعت 16 پنج خبر مخابره کرده است. اولین خبر این صفحه «اجرای طرح بینش مطهر» است که حدود ساعت 10 منتشر شده است. همچنین آخرین خبر تا قبل از ساعت 16 نیز اعلام خبر آغاز ثبت نام مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) است که ساعت حدود ساعت 14 منتشر شده است.
برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی حافظان جامعه‌القرآن، آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن و راه‌اندازی مرکز تخصصی «تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی» در سازمان قرآنی دانشگاهیان سه خبر دیگر این خبرگزاری بوده است. در این بین خبر مربوط به راه‌اندازی مرکز تخصصی روز قبل در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود. تیتر صفحه فعالیت‌های قرآنی خبرگزرای شبستان نیز خبر مربوط به آغاز ثبت نام مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) است.
باشگاه خبرنگاران جوان
باشگاه خبرنگاران جوان نیز در روز 21 مردادماه و تا ساعت 16 پنج خبر را بر روی خروجی خود قرار داده است. خبرهایی که از ساعت 4:30 بامداد تا 13:50 ظهر منتشر شده است.
گزارشی در مورد ساختار کلی حج تمتع و عمره،‌ برگزاری آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حفاظ، نشست هماهنگی اجلاس سراسری نماز، زندگینامه شهید عباس حیدری و حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) در مورد افزایش رزق، تمام نج خبر منتشر شده توسط باشگاه خبرنگاران جوان و صفحه قرآنی آن است.
خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان در صفحه قرآن و عترت خود و تا ساعت 16 تنها یک خبر مخابره کرده است، خبری که اعلام نتایج مسابقات قرآن استان تهران است. این خبر روز گذشته در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
iman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۷
0
0
انتشار ۴۰ خبر در صفحات قرآنی هشت خبرگزاری ؟؟؟!!!!!
که چی؟!!

این خبر مهم صفحه اصلی یه خبرگزاریه؟؟!!
captcha