آغاز ثبت‌نام سومین همایش «مالی اسلامی»
کد خبر: 3629756
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

آغاز ثبت‌نام سومین همایش «مالی اسلامی»

گروه اقتصاد: ثبت‌نام داوطلبان برای حضور در سومین همایش «مالی اسلامی» آغاز شده است.

امیر یوسفی‌مقدم، کارشناس انجمن مالی اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین همایش «مالی اسلامی» در تاریخ 12 آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ثبت نام داوطلبان برای حضور در این همایش آغاز شده و علاقه‌مندان لازم است از طریق سایت این همایش به نشانی ciif.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کارشناس انجمن مالی اسلامی ایران تأکید کرد: ثبت نام حضور در سومین همایش مالی اسلامی به صورت رایگان است و در صورت تکمیل ظرفیت، اولویت حضور با اعضای انجمن مالی اسلامی ایران است.

آغاز ثبت‌نام سومین همایش «مالی اسلامی»
یادآور می‌شود سومین همایش «مالی اسلامی» از سوی انجمن مالی اسلامی ایران برگزار می‌شود و این همایش دارای محورهایی همانند «نقش ابزارهای مالی اسلامی در افزایش تولید ملی»، «نقش ابزارهای مالی اسلامی در ایجاد اشتغال»، «آسیب شناسی ابزارها، عقود و قرارداد های مالی اسلامی رایج در بازار پول، سرمایه و بیمه ایران»، «امکان سنجی و طراحی روش‌های نوین تامین مالی اسلامی در راستای نیازهای جامعه»، «فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی ابزارهای مالی اسلامی در بازار های مالی ایران و جهان» و «مزایا و معایب تکافل و راهکارهای ترویج آن در ایران» است.
captcha