اعلام دوره‌های تابستانه مؤسسه سدرةالمنتهی تهران
کد خبر: 3630577
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶

اعلام دوره‌های تابستانه مؤسسه سدرةالمنتهی تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های متنوع قرآنی ویژه رده‌های مختلف سنی در مؤسسه سدرةالمنتهی تهران برگزار می‌شود.

حمیده رهروشرع، مدیر مؤسسه سدرةالمنتهی تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برپایی دوره‌های متنوع قرآنی ویژه گروه‌های مختلف سنی، گفت: دوره حفظ سوره‌های منتخب جزء سی‌ام قرآن کریم برای دختران پایه اول تا ششم ابتدایی در کنار آن برگزاری خمیربازی تخصصی به منظور ایجاد انگیزه، برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین کلاس حفظ ویژه پسران در مقطع پیش‌دبستانی و اول و دوم ابتدایی دو روز در هفته همراه با برپایی دوره آموزش معارف علوم قرآنی ویژه پسران پنجم ابتدایی تا سال نهم در حال برپایی است.
رهرو شرع در خصوص دوره آموزش معارف علوم قرآنی ویژه پسران، اضافه کرد: طی این دوره پسران با احکام، اصول عقاید و اخلاق آشنا می‌شوند که این دوره با تدریس حجت‌الاسلام سبزواری برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه سدرةالمنتهی اظهار کرد: همچنین کلاس تجوید یک ویژه بانوان بزرگسال طی دو روز در هفته تشکیل می‌شود. از دیگر دوره‌ها می‌توان به دوره ترجمه تخصصی قرآن با استفاده از کتاب‌های مسعود وکیل و ترجمه آیات موضوعی ویژه بانوان یک جلسه در هفته و چهارشنبه‌ها اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه دوره ترجمه آیات موضوعی پس از ماه مبارک رمضان و به دلیل استقبال بانوان ادامه دار شد، بیان کرد: در این جلسه نیز بعضا به بیان نکات تفسیری و شأن نزول آیات پرداخته می‌شود. این جلسه دو روز در هفته و ویژه بانوان 15 سال به بالا، تشکیل می‌شود.
رهرو شرع با اشاره به اینکه طی ایام تابستان حدود 15 قرآن‌آموز در مؤسسه مشغول قرآن‌آموزی هستند، عنوان کرد: همچنین کلاس طب سنی نیز با تدریس حکیم مؤمن تبریزی هفته‌ای یک جلسه دو ساعته برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه سدرةالمنتهی در میدان ابوذر، انتهای 20 متری ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید قادر مقدم، پلاک 80 قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55132908  تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۳
0
0
برپایی دوره‌ها باعث آشنایی علاقمندان با اصول احکام می‌شود
captcha