جشنواره «نوای نور» به یاد «شهید حججی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3630704
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

جشنواره «نوای نور» به یاد «شهید حججی» برگزار می‌شود

گروه مسابقات: جشنواره قرآنی «نوای نور» که با محوریت ایثار و مقاومت برگزار می‌شود،‌ زین پس با یاد شهید محسن حججی برگزار می‌شود.

جشنواره «نوای نور» به یاد «شهید حججی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسئولان برگزاری جشنواره قرآنی «نوای نور» که به همت دارالقرآن بسیج کشور و به صورت مجازی برگزار می‌شود، عنوان «یادواره شهید حججی» را بر روی این جشنواره قرار داده‌اند تا از این پس جشنواره نوای نور به همراه این عنوان شناخته شود. 

رحیم قربانی، رئیس دارالقرآن بسیج کشور با اشاره به اینکه جشنواره نوای نور با محوریت ایثار و مقاومت است به خبرنگار ایکنا گفت: شهید حججی الگوی این کار و به طور عینی و عملی تجسم این شعار جشنواره است. بنابر این طی تصمیمی مقرر شد تا عنوان این جشنواره به یادبود این شهید والامقام تغییر یابد.

بر اساس این گزارش جشنواره قرآنی «نوای نور» جشنواره‌ای است که در فضای مجازی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن تلاوت خود را از قطعاتی که از قبل اعلام شده است، انجام داده و برای داوران ارسال می‌کنند.

جشنواره قرآنی «نوای نور» ‌در راستای بهره‌گیری از ظرفیت ویژه فضای مجازی برای نشر و ترویج فرهنگ ناب قرآن کریم برگزار می‌شود. 

متقاضیان برای حضور در این جشنواره باید در منطقه‌ای که در آن سکونت دارند ثبت نام کنند، بر همین اساس برگزارکنندگان این جشنواره کشور را به پنج منطقه مرکزی، شرق و شمال شرق، شمالی،‌ جنوبی و غربی و شمال غربی تقسیم کرده‌اند تا هر متقاضی بنابر استان خود نسبت به ثبت نام اقدام کند. همچنین مهلت ارسال آثار دهم شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

captcha