پروژه تصفیه فاضلاب رفسنجان ساخته می‌شود
کد خبر: 3630990
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
درصورت تأمین اعتبار؛

پروژه تصفیه فاضلاب رفسنجان ساخته می‌شود

گروه اجتماعی: معاون توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: برای پروژه شهری تصفیه فاضلاب رفسنجان، 300 میلیارد تومان هزینه شبکه و را ه‌اندازی تصفیه‌خانه مرکزی بودجه نیاز است که اگر تأمین شود، طی مدت سه سال ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، عباس سلطانی، معاون توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 24 مرداد در نشست خبری در محل اداره آب و فاضلاب شهر رفسنجان با بیان اینکه امسال ایجاد 15 هزار متر مکعب مخزن و بازسازی 25 کیلومتر خطوط شبکه اصلی آب و فاضلاب شهر رفسنجان در دستور کار است، گفت: در تأمین آب بهرمان نیز 12 کیلومتر خط انتقال احداث شده و ایجاد 3 هزار متر مکعب نیز در حال انجام داریم.
وی افزود: مطالعات ایجاد شبکه آب و فاضلاب در شهر صفاییه انجام شده و برای پروژه شهری تصفیه فاضلاب رفسنجان، 300 میلیارد تومان هزینه شبکه و راه‌اندازی تصفیه‌خانه مرکزی بودجه نیاز است که اگر تأمین شود طی مدت سه سال ساخته خواهد شد.
معاون توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان بیان کرد: سالانه 45 تا 50 کیلومتر بازسازی شبکه‌های فرسوده در رفسنجان انجام می‌شود.
حسین چرخ‌انداز، رئیس شرکت آب و فاضلاب رفسنجان هم در این نشست گفت: 13 مورد دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در شهر رفسنجان نصب شده است.
وی افزود: مردم سعی کنند آب سالم را تهیه کنند زیرا آبی که در لوله‌های ساختمان و منازل وجود دارد املاح مضر دارد و امکان بروز بیماری‌ها را دارد که بهتر است از آب‌های تصفیه‌شده استفاده شود.
captcha