نجف‌آباد، پیشگام بودن خود را مرهون وجود علماست
کد خبر: 3631619
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

نجف‌آباد، پیشگام بودن خود را مرهون وجود علماست

گروه فرهنگی: آیت‌الله ابراهیم امینی گفت: اگر امروز نجف‌آباد بزرگترین شهر انقلابی است و اگر بیشترین شهید را نسبت به جمعیت و مساحت خود دارد، مرهون وجود چنین افرادی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی نجف‌آبادی، معلم اخلاق و عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم نکواشت خود که در نجف‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه  نجف‌آباد یک شهر استثنایی است، اظهارکرد: جا دارد از علمایی مانند آیت‌الله حججی، آیت‌الله ریاضی و آیت‌الله نصرالله قضایی و سایر علمای این شهر یاد کنم و بگویم که اگر من طلبه شدم به واسطه کارها، رفتار و منش و شخصیت آنها بود.
وی افزود: زمانی که من طلبه شدم،  این افراد سبب شدند که من به این سمت سوق پیدا کنم و این افراد حق بزرگی برگردن مردم نجف‌آباد دارند، این‌ها باعث شدند که در نجف‌آباد جمعیت خاصی به وجود بیاید و اگر مردم نجف‌آباد در انقلاب و در صحنه حاضر شدند و  اگر اکنون طلاب و شهدای زیادی داریم، به واسطه برکت چنین افرادی است.
ایت‌الله امینی بیان کرد: اگر امروز نجف‌آباد بزرگترین شهر انقلابی است و اگر بیشترین شهید را نسبت به جمعیت و مساحت خود دارد، مرهون وجود چنین افرادی است.
وی تصریح کرد: باید از حجت‌الاسلام حسناتی، امام جمعه نجف‌آباد تشکر کنم که با حسن درایت و نظم توانسته مردم را تشویق به شرکت در برنامه‌های مذهبی کند.
آیت‌الله امینی در پایان خطاب به مسئولین، گفت:  اگر اکنون در جایگاهی قرار دارید، به جهت و جود چنین علمای بزرگی است و در این جایگاه سعی بر خدمت به مردم داشته باشید.   
captcha