دولتمردان صنایع دفاعی کشور را تقویت کنند
کد خبر: 3632220
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

دولتمردان صنایع دفاعی کشور را تقویت کنند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به استقرار بیش از 20 پایگاه موشکی و نظامی آمریکا در کشورهای همجوار جمهوری اسلام ایران، بر تقویت صنایع دفاعی کشور توسط دولتمردان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امام جمعه موقت بجنورد، در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد، با اشاره به اینکه برای حفظ منابع خود و زیاده خواهی در تمام دنیا جنگ به راه انداختند، اظهار کرد: با جنگ های نیابتی و دستیابی به امیال و منافع مادی و دنیوی، در اطراف کشورمان جنگ به راه انداخته و به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با بیان اینکه آمریکا بیش از 20 پایگاه موشکی و هوایی در کشورهای همسایه مستقر و سامانه های موشکی خود را در این مکان ها تعریف کرده اند، ادامه داد: به دنبال این هدف اند ک در صورت به راه افتادن جنگ، از پایگاه های اطراف کشورمان را بمباران کنند.
نوری اضافه کرد: در این شرایط، دفاع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از زمان بمباران پایگاه های داعشی توسط جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل هراس پیدا کرده است که اگر نبود هر وقت اراده کرده بودند، کشورمان را با خاک یکسان می کردند.
وی تصریح کرد: همین سامانه های بازدارنده و تاکتیک نظامی جمهوری اسلامی ایران برای آن ها هراس آور است و همه آحاد ملت باید از سپاه، وزارت دفاع و نهادهای نظامی و امنیتی کشور حمایت نماییم.
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه صنعت موشکی قاره پیمای کشورمان بازدارنده است و با تهدیدات دشمنان مقابله می کند، گفت: طبق آیات قرآن کریم نیز، به دولتمردان توصیه می شود که برای توان دفاعی و نظامی کشور کم نگذارند و برای مبارزه هرآنچه در توان دارند را به صحنه آورده و با سلاح های پیشرفته خود، دل دشمن را بلرزانند.
حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب و وزارت دفاع هستیم، افزود: امروز جنگ میان دوکشور، با موشک های دوربرد هدایت شده و امنیت همه کشورها را به مخاطره می اندازد، با بمباران میکروبی و شیمیایی امنیت و سلامت همه شهرها به خطر افتاده و جان مردم برایشان اهمیتی ندارد.
وی گفت: آمریکا به صورت مستقیم و یا نیابتی در عراق، سوریه، یمن و افغانستان جنگ به راه انداخت تا ضمن نا امن کردن کشورهای منطقه به امیال مادی و دنیوی خود دست یابد.
وی در ادامه سخنان خود به آغاز هفته دولت اشاره کرد و ضمن تاکید بر الگوگیری دولتی ها از ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: دولتمردان این دو شهید را الگو قرار دهند و با پیروی از راه آن ها، زندگی خود را وقف خدمت به مردم کنند.
حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه اگر مدیری به فکر اندوختن ثروت میلیاردی باشد زمانی برای خدمت به مردم پیدا نخواهد کرد، افزود: شهیدان رجایی و باهنر پیروی امام راحل(ره) بودند و زندگی آن ها به مانند رهبر انقلاب، زندگی ساده به دور از تجملات و وقف خدمت به مردم و فقراء شده بود.
وی خاطرنشان کرد: وزرایی که از مجلس رای اعتماد می گیرند و سایر دولت مردانی که با دولت دوازدهم برگ جدیدی از دفتر خدمت آن ها ورق می خورد، ضمن حفظ روحیه ولایتمداری، مبارزه با اجانب، در ساده زیستی و خدمت به مردم و محرومان شهدای هفته دولت را الگوی خود قرار دهند.
captcha