اعزام 2270 زائر یزدی به «حج تمتع» با 9 پرواز
کد خبر: 3632382
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

اعزام 2270 زائر یزدی به «حج تمتع» با 9 پرواز

گروه اجتماعی: مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: عملیات اعزام زائران حج تمتع استان يزد با 9 سورتی پرواز شرکت هواپیمایی جمهوري اسلامی انجام و طی آن 2270 زائر به مقصد مدینه منوره اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، عباس محمدی، مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد، در راستای انجام عملیات حج تمتع امسال اظهار کرد: عملیات اعزام زائران از روز جمعه 27 مردادماه آغاز شده و تا 30 مرداد ماه بمدت 4 روز ادامه دارد.
وی افزود: عملیات اعزام زائران حج تمتع استان يزد با 9 سورتی پرواز شرکت هواپیمایی جمهوري اسلامی انجام و طی آن 16 كاروان با 2 هزارو270 نفر زائر به مقصد مدینه منوره اعزام می شوند.
محمدی افزود:  با توجه به اينكه امسال پروازها با هواپيماي ايرباس A300 انجام مي شود خدمات دهي به زائران بهترانجام خواهد شد.
وی ادامه داد: اداره‌ کل فرودگاه‌های یزد، سال جاری خدمات متمایزی در قالب «طرح تحول خدمت‌رسانی به حجاج» انجام داده است که از جمله می‌توان به ایجاد صفحه جدید مخصوص عملیات حج تمتع در وب سایت اداره‌کل و همچنین حضور افراد با لباس متحدالشکل جهت راهنمایی و پاسخگویی به سوالات زائران وتشکیل گروهی در فضای مجازی بامحوریت روابط عمومی فرودگاه بین المللی یزد و عضویت مدیران و روحانیون کاروان ها جهت اطلاع از پروازها و هماهنگی بیشتر با فرودگاه اشاره کرد.
محمدی با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی یزد آمادگی کامل اعزام زائران عزیز به خانه خدا را دارد، بیان کرد: زیرساخت‌ها در این خصوص آماده است و تمام عوامل حج باید در کنار هم و به یکدیگر کمک کنند.
یادآورمی شود سامانه پیامکی به شماره 10007069 جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به سوالات زائران راه‌اندازی شده است.
منبع: فرودگاه یزد
captcha