ارتقاء جایگاه انقلاب اسلامی وظیفه اصلی سپاه و بسیج است
کد خبر: 3632464
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
خرم:

ارتقاء جایگاه انقلاب اسلامی وظیفه اصلی سپاه و بسیج است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ارتقاء جایگاه انقلاب اسلامی وظیفه اصلی سپاه و بسیج است، گفت: سپاه و بسیج باید بتوانند جایگاه انقلاب اسلامی را در هر نقطه ای بهبود ببخشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای استان روز گذشته 28 مردادماه در هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر در ارومیه با اشاره به این که مهمترین هدف سپاه پاسداران صیانت از ارزش های انقلاب و ارتقا شاخص های این نظام مقدس در حوزه های گوناگون است گفت: شناساندن شهدا و اهداف آنها و همچنین انعکاس دستاورد های نظام از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه سپاه جایگاه بسیار رفیع در بین مردم داشته، افزود: با آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور، دشمن جرأت نگاه کردن و حمله به جمهوری اسلامی ایران را نداشته به گونه ای که دشمن اواخر سال ۱۳۹۰ به خاطر آمادگی های سپاه زانو به زمین زد.
همچنین در این مراسم پیام سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همایش مالک اشتر توسط سردار خرّم فرمانده سپاه شهدای استان نیز قرائت شد.

captcha