سیستان و بلوچستان؛ میزبان 15 شهید گمنام
کد خبر: 3632610
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

سیستان و بلوچستان؛ میزبان 15 شهید گمنام

گروه فرهنگی: پیکر پاک و مطهر 15 شهید گمنام صبح امروز، یکشنبه 29 مردادماه وارد شهرستان زاهدان شده و مورد استقبال پر شور جمعی از مسئولین استانی و مردم شهیدپرور این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، پیکر پاک و مطهر 15 شهید گمنام صبح امروز، یکشنبه 29 مردادماه وارد شهرستان زاهدان شده و مورد استقبال پر شور جمعی از مسئولین استانی و مردم شهیدپرور این شهرستان قرار گرفت.
حمزه دهقان، نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان در این خصوص اظهار کرد: پیکر پاک این شهدای والامقام که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس شناسایی شده است، از صبح فردا به‌مدت سه روز در شهرستان‌های مختلف استان تشییع و تدفین خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهرستان‌های زاهدان، خاش، دلگان، بنجار و قرقری میزبان این شهدای عزیز خواهند بود، ادامه داد: پیکر پاک چهار شهید گمنام در زاهدان، سه شهید در نصرت آباد زاهدان، دو شهید در بنجار، دو شهید در خاش، سه شهید در دلگان و یک شهید نیز در بخش قرقری (از توابع شهرستان هیرمند) خاکسپاری می‌شود.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بیان کرد: آیین وداع با شهدای گمنام امشب در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان و آیین وداع ویژه بانوان نیز صبح فردا در همین مکان برگزار خواهد شد.
captcha