محفل انس با قرآن در یوسف‌آباد خراسان جنوبی برگزار شد
کد خبر: 3633025
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

محفل انس با قرآن در یوسف‌آباد خراسان جنوبی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل انس با قرآن کریم شام‌گاه گذشته، 29 مردادماه در روستای یوسف‌آباد منطقه عشق‌آباد برگزار شد.

محفل انس با قرآن در عشق‌آباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه دورهمی قرآنی پیشکسوتان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد با موضوع قرائت و تفسیر قرآن کریم هر هفته طی روزهای یکشنبه از ساعت 11 در محل مؤسسه برگزار می‌‌شود که این هفته به صورت اردوی قرآنی و تفریحی در بوستان روستای ون برگزار شد.

اعضای، گروه نماز مغرب و عشا را با جماعت همراه با اهالی در مسجد روستا اقامه کردند و سپس، جلسه تلاوت و تفسیر قرآن در محل بوستان روستا برگزار شد. سپس، اعضای گروه همراه با مردم روستا همراه با برنامه صرف شام و گفت‌وگوهای دوستانه و بیان خاطرات، شبی به یادماندنی را برای خود فراهم کردند.

روستای کوهپایه‌ای ون در 24 کیلومتری شرق شهر عشق‌آباد خراسان جنوبی در مسیر جاده قدیم که برابر نقل برخی از تواریخ طریق‌الرضا(ع) است، قرار گرفته و با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوایی، قنات آب شیرین و فاصله حدود 5 فرسخی تا منزلگاه‌های قبل و بعد یکی از محل‌هایی بوده است که کاروانیان برای استراحت در آن توقف می‌کردند و به همین علت احتمال بسیار قوی وجود دارد که کاروان حضرت امام رضا(ع) در حرکت از مدینه به مرو در این مکان توقف داشته‌اند.

captcha