کردستان نماد مسجد است
کد خبر: 3633091
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

کردستان نماد مسجد است

گروه اجتماعی: مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: استان کردستان استان مسجد و مناره است و مردم شریف کُرد ارزش والایی برای مسجد قائل هستند.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد:مردان و زنان مسلمان با حضور در فضای معنوی مساجد علاوه بر بهره‌گیری از برنامه‌های سازنده موجبات رشد و تکامل شخصیت خود را نیز فراهم می‌آورند و این امر موجب افزایش بصیرت و آگاهی آنها نیز می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه مردم شریف و متدین استان کردستان  اهتمام خاصی به مسئاله مسجد دارند و بیش از 92 درصد موقوفات استان به نیات مساجد مرتبط است و این مهم وظیفه کارکنان اوقاف و امور خیریه را در قبال مساجد دو چندان می‌کند.

حجت الاسلام نوروزی از برگزاری مراسم روز جهانی مسجد و تجلیل از مساجد فعال استان در مسجد جامع دارالاحسان سنندج خبر داد و یادآور شد: این برنامه فاخر با همت سپاه بیت‌المقدس، دفتر نماینده ولی فقیه، مرکز بزرگ اسلامی، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد  و سایر ادارات فرهنگی استان برگزار شد و از هیات امناء ،امام جماعت و خدام برتر استان تجلیل به عمل آمد.

captcha