پیش‌بینی بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 3633134
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

پیش‌بینی بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد

گروه اجتماعی: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد گفت: امسال نیز 3 هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود 140 هزار فرصت شغلی از طریق تسهیلات و 30 هزار فرصت شغلی از طریق کاریابی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، محمد امید معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد روز گذشته 30 مردادماه در نشست خبری گفت: خراسان‌جنوبی از استان‌های برتر در زمینه ایجاد اشتغال، جذب منابع و مشاوره شغلی است.

وی با اشاره به اینکه منابع اشتغال کمیته‌ امداد طی سال گذشته 1500 میلیارد تومان بود و حدود 102 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شد، ادامه داد: امسال نیز 3هزارو100 میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود 140 هزار فرصت شغلی از طریق تسهیلات و 30 هزار فرصت شغلی از طریق کاریابی ایجاد شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد :پیش‌بینی شده امسال از صندوق توسعه ملی یک و نیم میلیارد دلار برای بحث اشتغال روستاییان در نظر گرفته شود که از این میزان سهم خوبی برای خراسان‌جنوبی در نظر گرفته می‌شود.

امید با اشاره به اینکه هدف کمیته‌امداد توانمندسازی افراد تحت‌حمایت این نهاد است، تصریح کرد: امسال سهم منابع بانکی برای اشتغال‌زایی 20 میلیون تومان و 75 میلیون تومان و در شرایط خاص تا 100 میلیون تومان اعتبار از طریق منابع امدادی برای اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: طی امسال پیش‌بینی شده از طریق اشتغال‌زایی 150 هزار نفر خروجی در کمیته‌امداد داشته باشیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اجرای طرح آموزش در محیط کار، گفت: 10 هزار نفر مددجو پیش‌بینی شده که در این طرح در بنگاه‌های اقتصادی مشغول کار شوند.

captcha