فرهنگ ایثار و شهادت نقطه اصلی مقاومت و ایستادگی ملت ایران است
کد خبر: 3633235
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

فرهنگ ایثار و شهادت نقطه اصلی مقاومت و ایستادگی ملت ایران است

گروه اجتماعی: فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا فرهنگ ایثار و شهادت را از جامعه ما بگیرد چرا که می‌داند این فرهنگ نقطه اصلی مقاومت و ایستادگی ملت ما است و باید این فرهنگ را از بین ببرند و جنگ نرم در این راستا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمد جلیلی، فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان امروز 31 مرداد با اشاره به ثبت نام دانش آموزان برای حضور در اردوی راهیان نور اظهار کرد: ثبت نام از دانش آموزان آغاز شده است و در آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی ثبت نام از دانش آموزان متقاضی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه هزینه ثبت نام اردو 50 هزار تومان می باشد و تاریخ اعزام دانش آموزان 13 تا 16 شهریور ماه است متذکر شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف از برگزاری این اردوهاست و باید تلاش کنیم با برگزاری این اردوها در بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص قشر نوجوان و دانش آموز تلاش کنیم.
فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان افزود: دشمن در تلاش است تا فرهنگ ایثار و شهادت را از جامعه ما بگیرد چرا که می داند این فرهنگ نقطه اصلی مقاومت و ایستادگی ملت ماست و باید این فرهنگ را از بین ببرند و جنگ نرم در این راستا برگزار می شود.
به گفته وی؛ باید تمام تلاش خود را به کار بندیدم تا بتوانیم این فرهنگ را در نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین و بسط دهیم و یکی از این برنامه های اثرگذار اردوهای راهیان نور است که بسیج دانش آموزی چندسالی با همکاری آموزش و پرورش اجرا می کند و بازخورد خوبی نیز داشته است.
منبع: خبرگزاری بسیج
captcha