برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جواد(ع) در مؤسسه کوثر النبی
کد خبر: 3633359
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جواد(ع) در مؤسسه کوثر النبی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به مناسبت سالروز شهادت امام محمد‌تقی(ع)، مؤسسه کوثر النبی ارومیه، برنامه ویژه سوگواری برگزار کرد.

علویه موسوی، مدیر مؤسسه کوثر النبی ارومیه در گفت‌وگو با گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری مراسم سوگواری امام جواد(ع) در این مؤسسه خبر داد و گفت: روز گذشته 30 مرداد‌ماه در مؤسسه کوثر النبی با حضور هیئت امنای مؤسسه و خانواده قرآن‌آموزان، از ساعت 4 بعد از ظهر مراسمی ویژه شهادت امام محمد‌تقی(ع) برگزار شد.
موسوی به جزئیات برپایی این مراسم اشاره کرد و گفت: حدود 80 نفر در مراسم شرکت‌ کردند که مرثیه‌خوانی، سخنرانی(پیرامون مباحث اخلاقی و تربیتی)، زیارت عاشورا از جمله برنامه‌هایی بود که اجرا شد. همچنین با همت مؤسسه، کمک خیرین و همکاران غذای نذری و متبرک در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.
مدیر مؤسسه کوثر النبی در ادامه به بیان دیگر فعالیت‌های مؤسسه پرداخت و گفت: مؤسسه کوثر النبی، سال‌ها پایه‌گذار مراسم‌های مختلف در محل بوده است. از جمله برگزاری مراسم دعای ندبه، هر هفته جمعه‌ها از ساعت 7 تا 11 صبح است که شامل قرائت دعای ندبه، سخنرانی و تلاوت سوره یاسین می‌شود. به‌تازگی در این مؤسسه گروه سرود دختران راه‌اندازی کردیم که با استقبال مواجه شده و در برنامه‌ها مختلف به صورت رایگان برنامه اجرا می‌کنند.
موسوی به تشریح کلاس‌های مؤسسه پرداخت و گفت: در حال حاضر کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید سطح 1، تجوید سطح 2، مفاهیم، طرح بشارت حفظ سوره واقعه در مؤسسه کوثر النبی برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که 50 درصد کلاس‌های این مؤسسه به صورت رایگان برگزار می‌شود و در صورتی که قرآن‌آموز توان پرداخت شهریه را نداشته باشد، به صورت رایگان در کلاس‌ها شرکت داده می‌شود.
یادآور می‌شود که مؤسسه کوثر نبی در استان آذربایجان غربی به نشانی ارومیه، خیابان هفت تیر، کوی کوثر، 14 متری اول(شهید علیپور) پلاک 39 واقع شده است. همچنین علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره تلفن 04432367540 تماس حاصل کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۵
0
0
برپایی مراسمات دینی و مذهبی موجب ارتقاء موضوعات قرآنی علاقمندان می‌شود
captcha