پزشک مأنوس با قرآن بهتر طبابت می‌کند
کد خبر: 3634054
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
در برنامه راه نشان مطرح شد:

پزشک مأنوس با قرآن بهتر طبابت می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری و پزشک کشورمان با اشاره به اهمیت انس با قرآن در تأثیرگذاری طبابت، خاطراتی از اعزام خود به حج تمتع در قالب کاروان نور و کاروان‌های پزشکی بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سعید رحمانی قاری و پزشک کشورمان چهارشنبه 1 شهریورماه در برنامه زنده راه نشان شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه دنیا برای افرادی که نفس می‌کشند و در قید حیات هستند در تلاش است، گفت: اگر در مسیر حق قدم برداریم و منفعت جمعی را در نظر بگیریم توفیق بزرگی به دست آورده‌ایم ولو اینکه ممکن است در این مسیر به برخی وظایف ابتدایی نرسیم.
وی درباره داوری مسابقات قرآن هم گفت: در نمره دادن سعی می‌کنم واقع بین باشم. مسابقات رقابت است و باید حق هر کسی داده شود. من بیشتر در بخش وقف و ابتدا فعالیت می‌کنم و در این زمینه تلاش می‌کنم دست و چشمم کار کند. در  روال نمره دادن برخی ممکن است شاید تنها به اغلاط قاری توجه کنند اما من سعی می‌کنم نقاط قوت هم بنویسم تا قاریان متوجه شوند تنها به نقاط ضعف توجه نمی‌کنیم.
رحمانی با اشاره به تشرف به حج تمتع نیز خاطرنشان کرد: من دو بار توفیق داشتم در قالب سرپرست کاروان نور و 6 بار هم در قالب کاروان پزشکی به حج اعزام شوم. در یکی از اعزام‌ها در قالب کاروان پزشکی راننده کاروان فردی مصری بود. من در کاروان عادت داشتم وقتی تمرکز داشتم به تلاوت قرآن می‌پرداختم که یک روز وقتی در حال تلاوت بودم متعحب شد که یک ایرانی به سبک قاریان کشورش قرآن می‌خواند و باور نمی‌کرد در کسوت پزشکی یک ایرانی بتواند این‌چنین قرآن تلاوت کند.
وی در ادامه به خاطراتی از اعزام همراه با کاروان نور اشاره کرد و افزود: ما در مسجدالحرام قرآن می‌خواندیم که یکی از اعراب در جمع ما نشست و با هم به صحبت کردن پرداختیم. بعد از چند دقیقه هم‌نشینی باور نمی‌کرد ما ایرانی هستیم اما پس از آن به او گفتیم که به واسطه کرامت قرآن است که این‌چنین قرآن تلاوت می‌شود.
رحمانی با بیان اینکه پزشکی که به منبع قرآن وصل باشد بهتر میتواند طبابت کند، تصریح کرد: شاید نسخه‌ای که ما برای بیماران نوشتیم اعتقادی که به قرآن دارد در کنار درمان موثرتر است. بسیاری از داروها با تلفیق انرژی درونی و ارتباطی که با قرآن ایجاد می‌شود اثر بیشتری دارد که این امر هم اثبات شده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۶
0
0
انس با قرآن از بروز خیلی از انحرافات جلوگیری می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۸
0
0
انس با قرآن تاثیرات خوبی به همراه دارد
captcha