افتتاح باند دوم محور کرمان - بم - شورگز
کد خبر: 3635748
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح باند دوم محور کرمان - بم - شورگز

گروه سیاست و اقتصاد: باند دوم محور کرمان - بم - شورگز دیروز دوشنبه، 6 شهریور با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدمهدی بلوردی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در مراسم افتتاحیه باند دوم محور کرمان – بم – شورگز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: محور کرمان - بم - شورگز یکی از انتظارات به‌حق مردم جنوب و شرق استان کرمان بود که امروز افتتاح شد.
وی افزود: با افتتاح محور کرمان - بم - شورگز از فهرج به عنوان دورترین شهر کرمان تا مرکز کشور به صورت چهار خطه شده است. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد: با چهار خطه شدن محور کرمان – بم – شورگز شمار کشته‌شدگان مسیر بم کاهش یافته و به صفر رسیده است در حالی‌که در گذشته بیشترین تصادفات منجر به فوت استان به این مسیر اختصاص داشت.
بلوردی بیان کرد: بزرگراه رفسنجان - سرچشمه - شهربابک به طور کامل چهار خطه شده و آیین افتتاح این مسیر به‌زودی برگزار می‌شود.
وی اظهارکرد: امروز همچنین آزادراه سیرجان - بندرعباس با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی کلنگ می‌خورد و 40 کیلومتر روکش آسفالت در مسیر سیرجان به بافت افتتاح می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در مجموع 563 کیلومتر بزرگراه در استان کرمان طی دولت یازدهم ساخته شده است و هم‌اکنون یک‌هزار و 750 کیلومتر بزرگراه در استان کرمان داریم که رتبه سوم کشوری را در این زمینه به دست آورده‌ایم.
بلوردی یادآور شد: چهار بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان‌های تابعه استان کرمان و بیمارستان 348 تختخوابی در سیرجان طی دولت یازدهم به بهره‌برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه 13 هزار و 495 واحد مسکن مهر در استان کرمان قبل از دولت یازدهم افتتاح شده است، تأکید کرد: 12 هزار و 231 واحد در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده و خدمات زیربنایی هم به این واحدها داده شده است.
منبع: اداره راه و شهرسازی استان کرمان

captcha