مراسم تشییع ۳ شهید شناسایی شده در قزوین برگزار شد
کد خبر: 3635968
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

مراسم تشییع ۳ شهید شناسایی شده در قزوین برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم استقبال و تشییع پیکر شهیدان محمد ذوالفقاری، ولی‌الله خمسه‌ای و حجت‌الاسلام جمشید آقاجانی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)، مراسم استقبال و تشییع پیکر ۳ شهید دوران ۸ سال دفاع مقدس، شهیدان «محمد ذوالفقاری»، «ولی‌الله خمسه‌ای» و «حجت‌الاسلام جمشید آقاجانی» با حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان در قزوین برگزار شد.
در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد، پیکر مطهر شهدا در امامزاده اسماعیل(ع) مورد استقبال باشکوه خانواده‌های معزز شهدا، مسئولان و مردم شهیدپرور قرار گرفته و در مسیر خیابان شهدا به سمت امامزاده حسین(ع) تا گلزار شهدای قزوین تشییع شدند.
هویت پیکر مطهر این سه شهید والامقام بعد از گذشت بیش از ۳۱ سال تفحص، شناسایی شد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشت.
بعد از اقامه نماز بر پیکر شهدا به امامت آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، پیکر شهید محمد ذوالفقاری در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد.
همچنین پیکر شهید ولی‌الله خمسه‌ای به شهر آبگرم و پیکر شهید حجت‌الاسلام جمشید آقاجانی پس از تشییع در قزوین به نرجه منتقل شد تا بعد از برگزاری مراسم تشییع در گلزار شهدای محل زادگاه خود تدفین ‌شوند.
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
captcha