اهانت شهرک‌نشینان صهیونیستی به اسلام و پیامبر اکرم(ص)
کد خبر: 3636601
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

اهانت شهرک‌نشینان صهیونیستی به اسلام و پیامبر اکرم(ص)

گروه بین‌الملل: یک سازمان حقوق بشری ویدئویی از اهانت‌های شهرک‌نشینان صهیونیستی به فلسطینیان و توهین به اسلام و همچنین حضرت محمد(ص) در حضور نیروهای این رژیم را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی btselem.org؛ سازمان حقوق بشری «بتسلیم» در قدس که مأموریت خود را مستندسازی مصادیق نقض حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی می‌داند دیروز سه‌شنبه (7 شهریور) این ویدئو را منتشر کرد.

در این ویدئو، شهرک‌نشینان اسرائیلی از شهرک «قریة اربع» با استفاده از بلندگو سخنان توهین‌آمیزی به یک زن مسلمان که در حال فیلم گرفتن بود، می‌گفتند.

آن‌ها با آمدن به محله «الحریقة» در جنوب کرانه باختری در الخلیل ضمن بلندکردن صدای موسیقی در زمان نماز عصر، شروع به مسخره کردن نماز و توهین به حضرت محمد(ص) کردند.

نیروهای امنیتی اسرائیل هیچ واکنشی نسبت به این اقدامات انجام نمی‌دادند.

زن مسلمانی که اقدام به گرفتن فیلم از این رفتارها کرد، عضو گروه بتسلیم است. وی می‌گوید: این اولین بار نیست که شهرک‌نشین این رفتارها را از خود نشان می‌دهند.

وی افزود: زندگی در الحریقة برای مسلمانان غیرقابل تحمل شده است. نیروهای نظامی مرتباً به این منطقه حمله می‌کنند و شهرک‌نشینان ما را هدف حمله و آزار قرار می‌دهند؛ به عنوان یک مسلمان از توهین به پیامبر(ص) بسیار آزرده شدم و به عنوان یک زن با شنیدن چنین کلمات شنیعی احساس وحشتناکی داشتم.

به گفته بتسلیم، شهرک‌نشینان صهیونیستی به طور مرتب در حضور نیروهای اسرائیلی، آزادانه مسلمانان را هدف فحاشی و تهدید به خشونت و تجاوز می‌کنند.
captcha