افتتاح آزمایشگاه نانو در پژوهش‌سرای منطقه آزاد ماکو
کد خبر: 3639408
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

افتتاح آزمایشگاه نانو در پژوهش‌سرای منطقه آزاد ماکو

گروه اجتماعی: با حضور معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، آزمایشگاه نانو در پژوهش سرای امام رضا(ع) منطقه آزاد ماکو به بهر برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 15 شهریورماه آزمایشگاه نانو تکنولوژی پژوهش سرای امام رضا (ع) با حضور  فروزان مدیر عامل منطقه آزاد ماکو و رحمانی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی، محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، باباپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو به بهره برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو در این مراسم گفت: این پژوهش سرا به عنوان پژوهش‌سرا رتبه اول استان با اعتبار 737 میلیون از سوی منطقه آزاد ماکو راه اندازی شده است و جزء 12 پژوهش سرای برتر کشور می باشد.

رحمانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در این مراسم جهت تجهیز سیستم سرمایشی، دوربین مداربسته  و ست کامل آزمایشگاه شیمی این پژوهش‌سرا قول مساعد داد.

محمدی معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: بمنظور بهره مندی بیشتر دانش آموزان این منطقه، ساعات کاری این پژوهش سرا از 44 ساعت به 74 ساعت افزایش می یابد.

در این مراسم دکتر حاجی کریمی در خصوص نحوه عملکرد دستگاه ها آزمایشگاه نانو توضیح داد.
یادآور می‌شود، برای آزمایشگاه نانوی این پژهش‌سرا نیز 93 میلیون تومان هزینه شده است.
captcha