2 گزینه جدی برای وزارت علوم روی میز رئیس جمهور
کد خبر: 3641242
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

2 گزینه جدی برای وزارت علوم روی میز رئیس جمهور

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو گزینه جدی برای وزارت علوم روی میز رئیس جمهور است، گفت: نصیری یکی از گزینه‌های جدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از فارس، احمد بیگدلی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، احتمال حضور نصیری قیداری در جمع وزرای دولت دوازدهم افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه پرفسور ثبوتی توصیه‌نامه‌ای برای رئیس جمهور نگاشته که توسط بنده به رئیس جمهور داده شده است، افزود: مجمع نمایندگان استان زنجان نیز نامه‌ای برای رئیس جمهور امضا کرده که بنده به دست معاون اول رئیس جمهور رساندم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در جلسه رأی اعتماد به وزرا نیز طی دیداری با رئیس جمهور در مورد نصیری قیداری صحبت‌هایی داشتم.

بیگدلی با اشاره به شنیده‌ها در مورد انتخاب وزیر علوم عنوان کرد: براساس این شنیده‌ها رئیس‌جمهور به دو گزینه برای انتخاب وزیر علوم رسیده‌، که یکی از این گزینه‌ها نصیری قیداری است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به درجه علمی و تجربه فعالیت نصیری قیداری در وزارت علوم و آشنایی به امر قانون‌گذاری به دلیل حضور در مجل  ،وی از طرف ریاست جمهوری برای این سمت انتخاب شود و با رای بال،  به عنوان وزیر در کابینه فعالیت خود را آغاز  کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت حضور نصیری قیداری در بین وزرای کابینه دوازدهم برای نخستین بار استان زنجان دو وزیر در کابینه دولت خواهد داشت.
captcha