کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد بندرعباس از مسلمانان میانمار حمایت کردند
کد خبر: 3642485
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد بندرعباس از مسلمانان میانمار حمایت کردند

گروه فرهنگی: اعضاء کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در ساحل پارک غدیر و سردادن شعار، ضمن محکوم کردن نسل‌کشی مسلمانان در میانمار، حمایت خود را از مردم بی‌دفاع این کشور اعلام کردند و در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس در ساحل بندرعباس، با استفاده از سنگ ریزه‌ها‌ شعار « کلنا مسلمی روهینجا» را به شکلی زیبا و هنرمندانه بر روی ساحل نوشتند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از هرمزگان، رئیس هیات امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید بندرعباس با بیش از 150 نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد صبح امروز ( 25 شهریور ماه) در ساحل پارک غدیر و سردادن شعار، ضمن محکوم کردن نسل‌کشی مسلمانان در میانمار، حمایت خود را از مردم بی‌دفاع این کشور اعلام کردند و با استفاده از سنگ ریزه‌ها شعار « کلنا مسلمی روهینجا» را به شکلی زیبا و هنرمندانه بر روی ساحل نوشتند.

حسینی تبار رئیس هیات امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید، که به همراه گروه 24 نفره کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور در این برنامه شرکت کرده بود، ضمن محکوم کردن جنایت نسل کشی مسلمانان در میانمار، گفت: سازمان‌های مدعی حقوق بشر نباید در برابر این جنایات سکوت کنند. 

رئیس هیات امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید دامه داد: سکوت در برابر جنایت خیانت است، و کشتار وحشیانه مسلمان اعلام جنگ است به دین و قرآن، جرم مسلمان میانمار چیست این قتل عام فاجعه انسانی است، سکوت مدعی حق بشر شد موجب کشتار نسل بشر شد.

این فعال فرهنگی جنایات نسل کشی مسلمانان در میانمار توسط دولت نژاد پرست این کشور را از بزرگترین فاجعه بشری دانست و عنوان کرد: ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ویژه مسلمانان باید هرچه زودتر در برابر توقف این جنایت بزرگ اقدام کنند.

حسینی تبار حمایت از همه مردم مظلوم جهان به ویژه مسلمانان سراسر جهان را یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد و یادآور شد: بر اساس آیات و روایات، یک فرد مسلمان نباید نسبت به ظلمی که به برادر دینیش می‌شود بی‌تفاوت باشد.

captcha