راهیابی 64 نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای
کد خبر: 3642908
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

راهیابی 64 نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

گروه مسابقات: تعداد 64 نفر از استان‌های مختلف به مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور راه پیدا کردند.


راهیابی 64 نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید عقیلی، مشاور فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن این سازمان طی روز 31 مردادماه سال جاری به میزبانی ۸ استان اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گلستان، لرستان، زنجان، قم، هرمزگان و فارس برگزار ‌شد نفرات برتر این مرحله نیز هم‌اکنون مشخص شده‌اند.

عقیلی با بیان اینکه مسابقات مرحله منطقه‌ای در رشته‌های قرائت و اذان ویژه آقایان و حفظ جزء ۵، ترتیل و مفاهیم ویژه آقایان و بانوان برگزار شد، تصریح کرد: در مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تعداد ۱۹۲ نفر از برگزیدگان مرحله استانی از استان‌های مختلف کشور در استان‌های میزبان به رقابت با یکدیگر ‌پرداختند که در نهایت نیز تعداد 64 نفر از نفرات برتر این مرحله به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا کردند.

مشاور فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در رابطه با برگزاری مرحله کشوری این دوره از مسابقات نیز با بیان اینکه احتمال دارد تا این مرحله از مسابقات طی آبان‌ یا آذرماه سال جاری برگزار شود، اظهار کرد: در رابطه با برگزاری مرحله کشوری مسابقات نیز به زودی تصمیم‌گیری و مکان و زمان دقیق برگزاری این مرحله نیز اطلاع‌رسانی و اعلام خواهد شد.

عقیلی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد تا مسابقات کشوری امسال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که ششمین دوره از این مسابقات است، هرچه بهتر و باکیفیت‌تر از مسابقات سال‌های گذشته برگزار شود.

captcha