آمریکا لحظه‌ای از دشمنی خود با نظام اسلامی دست برنداشته است
کد خبر: 3644678
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

آمریکا لحظه‌ای از دشمنی خود با نظام اسلامی دست برنداشته است

گروه اجتماعی: حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه آمریکا لحظه‌ای از دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته است، گفت: تا زمانی که مردم بصیر ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، آمریکا نمی‌تواند هیچ آسیبی به این کشور برساند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان روز گذشته، 29 شهریور در نشست همفکی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدای هستی خود سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران شدند. یوم‌الله 13 آبان فرصت مناسبی است تا همگان وظیفه خود را در پیشگاه شهدای گرانقدر به درستی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یوم‌الله 13 آبان یکی از روزهای خاطره‌انگیز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این روز بزرگ یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 42، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به تعبیر حضرت امام(ره) از تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب دوم، افزود: سه رویداد بزرگ یوم‌الله 13 آبان موجب شد تا مجلس سوم در یک اقدام انقلابی این روز را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تنها به دانش‌آموزان تعلق ندارد تصریح کرد: انتظار می‌رود که همه اقشار جامعه با حضور پرشور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، استکبارستیزی خود را در برابر جهانیان به نمایش بگذارند.

حجتالاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به ضرورت تبری در کنار تولی عنوان کرد: در فتنه سال 88 برخی تنها تولی خود را به نمایش گذاشتند و از تبری جستن از فتنه‌گران و دشمنان نظام خودداری کردند.

وی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا در سازمان ملل، متذکر شد: باید به سخنان روشنگرانه و نصایح مشفقانه رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره توجه بیشتری می‌شد. امروز بی‌اعتمادی نسبت به آمریکا و فرجام برجام به وضوح بر همگان روشن شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آمریکا لحظه‌ای از دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته است، گفت: تا زمانی که مردم بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران با وحدت و همدلی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند، آمریکا نمی‌تواند هیچ آسیبی به این کشور برساند.

حجتالاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به نزدیکی یوم‌الله 13 آبان به ایام عزاداری ماه صفر، خاطرنشان کرد: از این فرصت باید برای تبیین پیوندهای عاشورای حسینی و انقلاب امام خمینی بهره برد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مراکز دانشگاهی و مدارس سطح استان، اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان فرصت مغتنمی است تا زمینه‌های پیوند نسل جوان به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان ساخت و پخش مستندهای روشنگرانه را در دستور کار خود قرار دهد، یادآور شد: با استفاده از ظرفیت هنرمندان، شاعران، نویسندگان و همچنین بهره‌گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی می‌توان آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه استکبارستیزی را که برگرفته از آموزه‌های قرآن است با زبان هنر تبیین کرد.

captcha