برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکس
کد خبر: 3644919
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکس

گروه سیاسی: همزمان با اولین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح امروز، 31 شهریورماه در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از  کردستان، نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی، امروز ، 31 شهریورماه در بلوار آزادگان سنندج آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم مسئولان ارشد استان از جمله آیت الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، سردار رجبی، فرمانده فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

نیروهای مسلح پیاده و سواره و موتوری سنندج، در این مراسم که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اقتدار و توانمندی‌های خود را در این رژه به نمایش گذاشتند.

نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان با برگزاری مراسم رژه آخرین دستاوردهای زرهی و آمادگی خود را در معرض نمایش عموم گذاشتند تا هم لرزه بر اندام دشمنان نظام و انقلاب انداخته و هم افتخاری دیگر را در دفتر انقلاب با توانایی‌های نظامی خود به ثبت برسانند.

در ابتدای این آیین، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به ارائه سخنانی در مورد اهمیت هفته دفاع مقدس و دلاورمردی‌های رزمندگان ما در دوران جنگ پرداخت.

یادآور می‌شود؛ رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه و در سالروز آغاز حمله رژیم بعث به کشور هر ساله با نمایش اقتدار نظامی و نیروهای خدوم انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکسبرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج + عکس

captcha